Η ΙΔΕΑ «Τα μέλη του Aegean Miles+Bonus έχουν “εκατομίλια” τρόπους να κερδίζουν». Τι θα γινόταν αν αυτή η πληροφορία έφτανε στο μακρινό 1903, σε αυτούς που το να πετάξουν ήταν ένα όνειρο ζωής;

Κάπως έτσι, το loyalty πρόγραμμα της Aegean συναντά τους πρωτοπόρους του αεροπλάνου αδελφούς Ράιτ, στην καμπάνια που «υπογράφει» η The Newtons Laboratory. Και κάπου εκεί, μετά την επιτυχία της πρώτης πτήσης, συνειδητοποιούν πως μπορούν να εξαργυρώνουν τα μίλια τους για καινούργιο μπουφανάκι, για stories από το ξενοδοχείο, για ενοικίαση αυτοκινήτου, για να βάλουν βενζίνη και για να κάνουν νέα ταξίδια.

Γιατί όσο ο ένας αδερφός Ράιτ μένει πιστός στο όραμά του, ο άλλος αδερφός Ράιτ, ο right (όπως κοιτά ο θεατής την οθόνη) έρχεται να κάνει τη διαπίστωση: «είναι ωραίο να πετάς, αλλά είναι καλύτερα να κερδίζεις κιόλας». Η εταιρεία παραγωγής της καμπάνιας είναι η Picky Productions. Με σκηνοθέτη τον Πάνο Κορώνη. Τη μουσική επιμέλεια έκανε η Bounce. Πρόκειται για μια 360° επικοινωνία με διαφορετικά τηλεοπτικά σποτ, social media υλικά, dedicated content στο TikTok και ραδιοφωνικά.