Η ίδια αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο υψηλό επίπεδο ποιότητας των έργων που διακρίθηκαν με Platinum και Gold βραβεία, τα οποία «θέτουν τον πήχη ακόμη ψηλότερα για την επόμενη χρονιά», αλλά και στη «νεανική» ενέργεια που είδε να αποπνέουν συνολικά οι πλούσιες συμμετοχές του φετινού θεσμού. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «the mojo is back in Greece», εντοπίζοντας την αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη επίσκεψή της στην Ελλάδα, μια αλλαγή που είπε ότι μπορεί κανείς να την αισθανθεί ακόμα και σε μια μόνο βραδιά, όπως εκείνη της τελετής απονομής.

Η αλήθεια είναι ότι αυτό ακριβώς απέδειξε και η φετινή διοργάνωση των Digital Media Awards, η 5η κατά σειρά, ενός βραβείου που καθιερώθηκε ως ο μεγάλος ετήσιος θεσμός των digital media της χώρας μας. Η μεγάλη αύξηση των συμμετοχών, ο σκληρότερος ανταγωνισμός, οι περισσότερες ανταγωνιστικές κατηγορίες, η πολυμελής Κριτική Επιτροπή, καθώς και η παρουσία 400 και πλέον ανώτατων και ανώτερων στελεχών του κλάδου στην τελετή απονομής, είναι στοιχεία που συνθέτουν το παζλ της υψηλής διείσδυσης του θεσμού στην ευρύτερη αγορά της Επικοινωνίας, του Marketing και των Μedia.

Μια προσεκτική ματιά στα έργα που διαγωνίστηκαν στη διοργάνωση του 2018 αρκεί για να καταλάβει κανείς ότι ο βαθμός καινοτομίας και δημιουργικότητας ανέβηκε κατακόρυφα από την προηγούμενη χρονιά. Digital Publication of the Year αναδείχθηκε το gazzetta.gr της Liquid Media, ενώ Digital Agency of the Year η Tempo OMD Hellas. Τα 4 Platinum βραβεία δε, απέσπασαν οι DPG Digital Media, Wedia & Reader.gr, Wind & Digital Minds και Tempo OMD Hellas. Στο σημερινό τεύχος μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικό ρεπορτάζ για όλα όσα αξίζει να θυμόμαστε από την φετινή διοργάνωση των Digital Media Awards, τα οποία δεν είναι και λίγα…