Ένα νέο σύνολο υπηρεσιών με επίκεντρο το metaverse λανσάρει η WPP, μέσω της εξειδικευμένης εταιρείας παραγωγής περιεχομένου Hogarth. Το The Metaverse Foundry έχει ως αποστολή τον σχεδιασμό και την παραγωγή brand εμπειριών στο metaverse και θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους πελάτες και τα agencies της WPP διεθνώς.

Στις δυνατότητές του συμπεριλαμβάνονται εικονικά stages, ανάπτυξη εφαρμογών VR/AR, τεχνολογία και R&D, χάρη σε μια ομάδα 700 δημιουργικών, παραγωγών, visual artists, developers και τεχνικών. Στο νέο offering θα εμπλέκονται επίσης και άλλα εξειδικευμένα agencies του δικτύου, όπως η Subvrsive για virtual events και immersive εμπειρίες και η Ars Thanea, με το studio design, animation και οπτικά εφέ.

Στόχος είναι να αποτελέσει έναν end-to-end προορισμό για brand experiences στο metaverse. «Το The Metaverse Foundry είναι ασυναγώνιστο σε επίπεδο κλίμακας και τεχνογνωσίας στη δημιουργία τέτοιων εμπειριών και διαφοροποιεί ξεκάθαρα τη Hogarth και την WPP σε αυτό το καίριο πεδίο ανάπτυξης για τη βιομηχανία μας», σχολίασε ο Mark Read, CEO της WPP.

(Πηγή: Campaign)