Του Χριστόφορου Μποζατζίδη, Marketing Communications & Retail Products Director, Wind Hellas

Η μεγαλύτερη πρόκληση για το marketing σήμερα είναι…

Να αποσπάσει την προσοχή του καταναλωτή. Οι πελάτες με τους οποίους θέλουμε να επικοινωνήσουμε σήμερα, βλέπουν καθημερινά χιλιάδες μηνύματα σε on και off line μέσα. Περικυκλωμένοι από οθόνες και ατελείωτο περιεχόμενο, έχουν σχηματίσει το προσωπικό τους «egosystem» όπου δεν επιτρέπουν σε κανέναν να μπει χωρίς να δώσουν άδεια. Ο πελάτης είναι mutlichannel, multitasking και κατακλύζεται από data, περιεχόμενο, διαφημίσεις, ειδήσεις, εταιρειών και ανθρώπων. Η μεγαλύτερη πρόκληση σήμερα είναι ο τρόπος με τον οποίο θα καταφέρουμε να κερδίσουμε και να διατηρήσουμε την προσοχή του κοινού.

Στη σημερινή συγκυρία, η τεχνολογία συνεισφέρει…

Στο να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε προστιθέμενη αξία για τις επιχειρήσεις, τους πελάτες, τους εργαζόμενους, αλλά και την κοινωνία γενικότερα.

Το marketing αύριο θα είναι διαφορετικό, γιατί…

Οι προσδοκίες των καταναλωτών για τα brands άλλα και οι ανάγκες τους θα είναι διαφορετικές. Οι καταναλωτές θα είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένοι και απαιτητικοί σε σχέση με τα brands και τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέγουν μεταξύ των offline και online αγορών πολύ διαφοροποιημένα.

Η εξέλιξη που θα αλλάξει ριζικά την επικοινωνία στην ψηφιακή εποχή, είναι…

Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών όπως το Artificial Intelligence και Virtual Reality, άλλα και το 5G. Αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να αλλάξουν θεμελιωδώς τα κριτήρια στην εμπειρία του καταναλωτή σε πραγματικό χρόνο και σχεδόν σε οποιονδήποτε χώρο και να δώσουν την δυνατότητα για ακόμα πιο προσωποποιημένo περιεχόμενο.

Ο σύμμαχος μου στην κρίση που διανύουμε είναι…

Η κουλτούρα ανθεκτικότητας, ευελιξίας και εταιρικής υπευθυνότητας που βρίσκονται στο DNA της εταιρείας μου, άλλα και η πίστη μου στην ομάδα και τα εξαιρετικά αποτελέσματα που παράγει.

Οι δεξιότητες που πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι…

Πέρα από τα τυπικά προσόντα, είναι η εστίαση στον πελάτη και τον άνθρωπο, η άριστη σχέση με τις νέες τεχνολογίες και τις εφαρμογές τους, η κριτική σκέψη άλλα και συναισθηματική νοημοσύνη που συνοδεύεται από σωστή κρίση και άμεση λήψη αποφάσεων.