Ένα Gold, δύο Silver και ένα Bronze βραβείο για τις καμπάνιες λανσαρίσματος δύο νέων προϊόντων απέσπασαν η Magiq Doorz και η Histoplastin στα Best in Pharmacy Awards 2021.

Πιο αναλυτικά, έλαβαν ένα Gold και ένα Bronze βραβείο στις κατηγορίες «Κορυφαίο λανσάρισμα – Καλλυντικά» και «Κορυφαία καμπάνια μάρκετινγκ μεγάλου προϋπολογισμού» αντίστοιχα για την καμπάνια λανσαρίσματος της αντηλιακής σειράς Histoplastin Sun Protection της Heremco για το πρόσωπο και το σώμα με βασική πρωταγωνίστρια και brand ambassador την ηθοποιό Κατερίνα Γερονικολού, , και κεντρικό μήνυμα «Κάνε στροφή στην πιο ολοκληρωμένη αντηλιακή προστασία και περιποίηση».

Τα Silver βραβεία ήρθαν στις κατηγορίες «Κορυφαίο λανσάρισμα – Καλλυντικά» και «Καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στους καταναλωτές – Τηλεόραση» για την καμπάνια λανσαρίσματος της κρέμας χεριών Histoplastin Hand της Heremco, με την ίδια και κεντρικό μήνυμα «Τα χέρια σας έχουν την ίδια αξία με το πρόσωπό σας». Και οι δύο καμπάνιες αναπτύχθηκαν από την Magiq Doorz σε 360 επίπεδο (TV spot, TV product placements, SoMe, Web, Pop υλικά, influencers).