Το 19ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών από το ΕΙΕΠ και την Boussias ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Πέμπτη, 6 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy.

Οι ομιλητές του συνεδρίου τοποθετήθηκαν σε σχέση με την Τεχνητή Νοημοσύνη αλλά και την Συναισθηματική Νοημοσύνη, ως συστατικά για μια επιτυχημένη στρατηγική στην εξυπηρέτηση.

Συμμετείχαν και παρακολούθησαν περισσότερα από 250 στελέχη με πεδίο ευθύνης στο Customer Service, προερχόμενα από 60 διαφορετικές εταιρείες. Το εξαιρετικά υψηλό σκορ που κατέγραψε ο δείκτης ικανοποίησης των συμμετεχόντων, επισφράγισε την επιτυχία του συνεδρίου.

Μέσα από μία υψηλού επιπέδου συνεδριακή εμπειρία, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ομιλίες διεθνώς καταξιωμένων experts καθώς και διακεκριμένων στελεχών από την ελληνική αγορά. Πλούσιο φωτογραφικό υλικό από το συνέδριο εδώ.