«Ήταν πολύ δύσκολη η κατάσταση. Ειδικότερα όταν έπρεπε να αποχωριστώ συνεργάτες, όταν έβλεπα ανθρώπους από τις εταιρείες του κλάδου μου να μένουν χωρίς δουλειά, να ναυαγούν τα όνειρά τους χωρίς αυτοί οι ίδιοι να έχουν προσωπική ευθύνη.

Αλλά ενοχλητικό ήταν κι όταν δεν μπορούσαμε να υλοποιήσουμε ωραίες ιδέες επειδή η εποχή δεν το επέτρεπε. Τέλος πάντων, νομίζω ότι τα δυσκολότερα πέρασαν για όλους μας». Μέσα σε 5 μόλις γραμμές, ο Παναγιώτης Ροτζιώκος έδωσε το στίγμα των δυσκολιών που βίωσε ο κλάδος των media τα τελευταία χρόνια, δυσκολίες βέβαια που εξακολουθούν να υφίστανται.

Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του και κατ’ αποκλειστικότητα, ο νέος Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Επιχειρήσεων του Διονύση Παναγιωτάκη και του Action24, μίλησε στο Marketing Week για το ανανεωμένο τηλεοπτικό κανάλι και τη νέα προσπάθεια που κάνει στην τηλεοπτική σκακιέρα, για την πολύχρονη εμπειρία του στον όμιλο της Καθημερινής, τα βιώματά του τα χρόνια της κρίσης, ενώ δεν παραλείπει να κάνει και εκτιμήσεις για τις τάσεις που θα εμφανιστούν στον ευρύτερο κλάδο των media. Aνάμεσα στα πολύ ενδιαφέροντα που είπε, ανέφερε και κάτι που κατά τη γνώμη μου, αναδεικνύει αυτό που πρέπει να κάνουν από εδώ και πέρα όσα στελέχη των παραδοσιακών media θέλουν να προχωρήσουν.

«Νομίζω ότι ο επαγγελματίας πρέπει να δοκιμάζει συνέχεια καινούργια πράγματα, εφαρμόζοντας την προηγούμενη εμπειρία του, ώστε να εξελίσσεται και να προοδεύει συνεχώς». Η κρίση των τελευταίων χρόνων οδήγησε έμπειρα στελέχη του κλάδου στο περιθώριο. Σήμερα, αυτά έχουν μόνο μια επιλογή: Να εντρυφήσουν στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής, να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα, να εξελίξουν γνώσεις και εμπειρίες και να προχωρήσουν εκεί που η αγορά έχει ανάγκη. Δεν είναι λύση το «δεν γνωρίζω, δεν προχωρώ». Κανείς δεν περισσεύει. Από την άλλη, δεν υπάρχει και εναλλακτική. «Take it or leave it» που λένε και οι αμερικάνοι…