Mια νέα σειρά δημιουργικών πειραματισμών εγκαινιάζει η RedwolfOgilvy, με οδηγό την ανθρώπινη δημιουργικότητα και εργαλείο την τεχνητή νοημοσύνη. Πρόκειται για μια σειρά από μικρές «διαφημίσεις» που δεν σχεδιάστηκαν για κάποιο προϊόν ή πελάτη, αλλά για να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητα της ομάδας, χωρίς όρια, χωρίς brief, χωρίς KPI.

Μέσα από ένα παιχνίδι με μυθικά και ιστορικά πρόσωπα, η RedwolfOgilvy επανατοποθετεί την αφήγηση στη διαφήμιση, αξιοποιώντας τα σύγχρονα εργαλεία παραγωγής για να αποδείξει πως, όταν η ανθρώπινη φαντασία συναντά την τεχνολογική δυνατότητα, το αποτέλεσμα δεν έχει ταβάνι και το storytelling μπορεί να είναι πραγματικά μυθικό. Η σειρά φέρνει στο προσκήνιο προσωπικότητες όπως ο Μπετόβεν, ο Οδυσσέας, ο Μίδας και ο Καίσαρας, και τους τοποθετεί σε ανατρεπτικά, χιουμοριστικά σενάρια, αξιοποιώντας AI τεχνολογίες για να δώσει μορφή σε ιδέες που μέχρι χθες έμεναν στο χαρτί (ή στο chat).

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στην ικανότητα του agency να παραμένει ενεργό και ανήσυχο σε κάθε νέα δημιουργική πρόκληση, δοκιμάζοντας πρώτο ό,τι σύντομα θα θεωρείται αυτονόητο και θα γίνει viral. Όπως δήλωσε ο Μάριος Τσιάρτας, Head of Creative & Web της RedwolfOgilvy: «Αυτή η σειρά ήταν μια ευκαιρία να εκφραστούμε ελεύθερα, χωρίς όρια ή κανόνες. Να δοκιμάσουμε εργαλεία, ιδέες και ρόλους, με μοναδικό οδηγό το κέφι μας για δημιουργία».