Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για τα ελληνικά fashion e-shops, σύμφωνα με την έρευνα της μηχανής αναζήτησης μόδας Glami.

Έρευνα του Glami για τις τάσεις στο e-commerce, εν μέσω πανδημίας.

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για τα ελληνικά fashion e-shops, σύμφωνα με την έρευνα της μηχανής αναζήτησης μόδας Glami. Παρόλη την αρχική πτώση στις πωλήσεις (που ξεπέρασε το 35%) το πρώτο διάστημα των μέτρων αντιμετώπισης του Covid-19, η αύξηση που παρατηρείται σε παραγγελίες, αναζητήσεις και κυρίως σε πωλήσεις μέχρι και την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου είναι μεγαλύτερη και από την προ Covid-19 περίοδο (+15% στις πωλήσεις).

Η επικοινωνία αναδεικνύεται ως μία από τις σημαντικότερες διαφαινόμενες αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών αφού παρατηρείται αύξηση στην αλληλεπίδραση με τα e-shops, με το 41% να λαμβάνει περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, το 20,5% ερωτήσεις σχετικά με την ασφάλεια κατά την παράδοση και 10,3% σχετικά με τους τρόπους πληρωμής.

Η παροχή ειδικών προσφορών σε συνδυασμό με τη συνεχή επικοινωνία τους (69%), τα δωρεάν μεταφορικά (27,3%) και η άμεση επικοινωνία με το κοινό για θέματα ασφάλειας και χρόνου παράδοσης (36,5%) κρίνονται από τα e-shops ως οι 3 ενέργειες με τα θετικότερα αποτελέσματα για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το 68,3% των e-shops μείωσε τις διαφημιστικές δαπάνες που δεν φέρνουν άμεσο ROI και το 48,8% προχώρησε σε αλλαγή στρατηγικής και αναζήτηση νέων καναλιών marketing, επενδύοντας περισσότερο στο online marketing.