Πιθανότατα έχετε ήδη δει την ωραία ταινία της Heineken με τον τίτλο «The Night Is Young» που παρουσιάζει χαρούμενους ηλικιωμένους να χορεύουν τρελά σε ένα night club. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της μάρκας: «η καμπάνια γιορτάζει την επιστροφή στην κοινωνική ζωή με τους ηλικιωμένους να διασκεδάζουν ξέγνοιαστα, ώστε να ενθαρρύνει και τους νέους να εμβολιαστούν. Η νύχτα ανήκει στους εμβολιασμένους. Ώρα να ενωθούμε μαζί τους». Η ταινία είναι στο πλαίσιο της εκστρατείας #FreshBeginnings που ξεκίνησε στην Ιρλανδία τον περασμένο μήνα, όπου 3.500 παμπ έχουν ανοίξει ξανά και η Heineken επιθυμεί να ενθαρρύνει τους ανθρώπους που είναι οπλισμένοι με τη διπλή δόση εμβολίου τους να κοινωνικοποιηθούν ελεύθερα.

Την άνοιξη, όταν ο περισσότερος κόσμος ήταν ακόμα σε καραντίνα, προβλήθηκε μια ακόμα υπέροχη ταινία της μάρκας με τίτλο «We’ll Meet Again», υπενθυμίζοντας ότι η κοινωνική ζωή δεν θα αργούσε να επανέλθει. Με αυτή την τολμηρή κίνηση, η Heineken έγινε μία από τις πρώτες μάρκες εκτός ΗΠΑ που τοποθετήθηκαν ανοιχτά στο στρατόπεδο υπέρ του εμβολιασμού, με αποτέλεσμα να βρεθεί αντιμέτωπη με το #BoycottHeineken και το μέτωπο των αντιεμβολιαστών.

Στην Αμερική, τα brands που παίρνουν μέρος στην εμβολιαστική εκστρατεία είναι πολλά περισσότερα. Κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου συντελούν στον αγώνα ενάντια στην πανδημία στο πλαίσιο της δράσης «It’s up to you» της ΜΚΟ AdCouncil. Πότε λειτουργώντας ως δίκτυα ενημέρωσης, πότε με διαφημίσεις και πότε με τη συνεισφορά σημαντικών χρηματικών ποσών στην κοινή προσπάθεια, εξηγούν και προτρέπουν το κοινό να εμβολιαστεί. Ταυτόχρονα, είναι αναρίθμητες οι εταιρείες που προσπαθούν να πείσουν τους εργαζομένους τους να εμβολιαστούν, κάποιες φορές ακόμα και μέσω υποχρεωτικού χαρακτήρα μέτρων, με τους CEOs τους να γίνονται role models και διαπρύσιοι κήρυκες του εμβολιασμού.

Στην Ελλάδα, οι πρώτες αντίστοιχες προσπάθειες που είδαν το φως της δημοσιότητας ήταν αυτές των δύο εταιρειών μεταφορών, της Aegean Airlines και της Hellenic Seaways/Blue Star Ferries, οι οποίες συνδράμουν με επιπλέον προνόμια το Freedom Pass – το πρόγραμμα που δημιούργησε η Πολιτεία για να επιβραβεύσει τους κοινωνικά υπεύθυνους νέους που επιλέγουν να εμβολιαστούν. Προφανώς αναμένουμε πολλά περισσότερα από τα brands σε αυτό τον τομέα. H αύξηση των ρυθμών εμβολιασμού δεν είναι μόνο προς όφελος της υγείας όλων μας, αλλά και προς όφελος της δικής τους υγείας και της δυνατότητάς τους να έρχονται σε επαφή και να χτίζουν σχέσεις με τους καταναλωτές τους.

Έχετε άποψη; [email protected]