Οι ιστότοποι μαζικής παραγωγής περιεχομένου για το web, σε μορφή κειμένου, αποκαλούμενοι και content farms, ενισχυμένοι με AI, μπορούν να διοχετεύουν περιεχόμενο σε websites τα οποία προσελκύουν διαφημιστική δαπάνη από περισσότερα από 140 γνωστά brands, αναφέρουν στοιχεία της NewsGuard, τα οποία συμπεριλήφθηκαν στο MIT Tech Review.
Η άνοδος του generative AI ευαγγελίζεται πολλαπλά οφέλη, εκμηδενίζοντας, παράλληλα, το κόστος του φτωχού, αναξιόπιστου περιεχομένου -ενός «αναπόφευκτου τσουνάμι σκουπιδιών», όπως χαρακτηρίζεται, το οποίο αποσκοπεί στο οικονομικό όφελος. Αυτό είναι επιζήμιο τόσο για τους χρήστες, όσο και για τους διαφημιζομένους, των οποίων οι διαφημιστικοί προϋπολογισμοί διοχετεύονται, αυτήν τη στιγμή, προς κακής ποιότητας ή ακόμη και επιβλαβές περιεχόμενο, σύμφωνα με τη μελέτη.
Μάλιστα, το MIT Technology Review αναφέρεται στη διαπίστωση της NewsGuard ότι, έως και 140 σημαντικά brands δαπανούν, πιθανόν εν αγνοία τους, χρήματα σε ειδησεογραφικούς ιστότοπους που δημιουργούνται με ΑΙ.
«Η “θολή” φύση του programmatic advertising έχει μετατρέψει εκ παραδρομής μεγάλα brands σε άκοντες υποστηρικτές, χωρίς να γνωρίζουν ότι η διαφημιστική τους επένδυση χρηματοδοτεί έμμεσα αυτές τις AI-generated ιστοσελίδες», σχολίασε ο Jack Brewster, Enterprise Editor, NewsGuard, μιλώντας στο MIT Technology Review.
(Πηγή: WARC)