Στόχος να πλασαριστεί ως ο νο1 εκδότης Ολυμπιακού περιεχομένου

[Λονδίνο] Πραγματοποίησε  έτσι σειρά συνεργασιών με τους Ολυμπιακούς χορηγούς Samsung, BT, McDonald’s, Procter & Gamble και Adidas, προκειμένου να εδραιωθεί ως ο κορυφαίος εκδότης Ολυμπιακού περιεχομένου. Για παράδειγμα, στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Adidas, η The Sun θα προτρέπει τους αναγνώστες να στέλνουν μηνύματα ενθάρρυνσης στους βρετανούς αθλητές, τα καλύτερα εκ των οποίων θα δεσπόζουν στις κορδέλες που θα φοράνε. Επίσης, η P&G θα κυκλοφορήσει αυτήν την εβδομάδα, σε συνεργασία με τους Sunday Times ένα Ολυμπιακό λεύκωμα, ενώ η McDonald’s θα «τρέξει» περιεχόμενο στους τίτλους της News International σχετικά με την κληρονομιά των Αγώνων.