H Goody’s ΑΕ και η Nova προχώρησαν σε συνεργασία για τη σχεδίαση και υλοποίηση cloud λύσης Unified Communications και Contact Center. Η συγκεκριμένη ενέργεια θα επέτρεπε στους υπαλλήλους και τα συστήματα της Goody’s να συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες με ποιότητα και συνέπεια, χάρη στην παροχή υπηρεσιών από τη Nova.

Η Goody’s έθεσε ως στόχο να διαχειριστεί την κρίση του κορωνοϊού εξασφαλίζοντας τη διατήρηση της λειτουργίας της με το μεγαλύτερο ποσοστό υπαλλήλων να εργάζεται απομακρυσμένα. Στο πλαίσιo της πολυετούς συνεργασίας, απευθύνθηκε στη Nova προκειμένου να υλοποιήσει το σχετικό έργο. Μία από τις βασικότερες ανάγκες ήταν η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση του 5ψήφιου σύντομου κωδικού παραγγελιοληψίας των Goody’s Burger House από τα σπίτια των agents, με ταυτόχρονη υποστήριξη των δυνατοτήτων ενός Contact Center.

Η απομακρυσμένη εργασία υποστηρίχτηκε με εγκατάσταση IP Softphones σε προσωπικούς υπολογιστές ή mobile συσκευές των υπαλλήλων που εξυπηρετούσαν τους τηλεφωνικούς αριθμούς της εταιρείας, με δυνατότητες αναμονής, δυναμική κατανομή κλήσεων, παρακολούθηση και διαχείριση στατιστικών κλήσεων, καθώς και πολλές άλλες εφαρμογές ενός Contact Center.