Συνεργασία με την Adidas ξεκίνησε πρόσφατα η H+K Strategies, στο πλαίσιο του λανσαρίσματος του ανανεωμένου παπουτσιού τένις Barricade. Η H+K Strategies ανέλαβε τη στρατηγική επικοινωνίας, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας ενέργειες με media, μέσω δημιουργικού storytelling και brand ambassador interviews, με κεντρικό μήνυμα «Barricade Is Back».

Στις ενέργειες συμμετείχαν οι content creators Μαρίνα Βερνίκου και Κώστας Σπάθης, με στόχο τη δημιουργία ξεχωριστού περιεχομένου με κεντρικό creative concept τη μετατροπή τοπικών σημείων της πόλης σε γήπεδα τένις, όπου η δημιουργικότητα και το πάθος κυριαρχεί, αναφέρει επίσημη ανακοίνωση.