Η συμφωνία αφορά σε δημιουργική προβολή των νέων laptop της μάρκας

Η Lenovo υλοποιεί νέα στρατηγική συνεργασία με τα πολυκαταστήματα attica, City Link και Golden Hall για το διάστημα 3/8 έως 21/11/20, για την επικοινωνία των προϊόντων της. Η συμφωνία αφορά δημιουργικό branding, με τα νέα laptop της Lenovo να κοσμούν τις βιτρίνες στο attica στο City Link όλο τον Αύγουστο. Συγκεκριμένα, από 3 Αυγούστου και έως το τέλος του μήνα οι βιτρίνες του attica επί της Πανεπιστημίου και της οδού Αμερικής φιλοξενούν τα προϊόντα Lenovo από τις σειρές ThinkPad, ThinkBook Legion & Yoga.

Παράλληλα, στα πολυκαταστήματα attica, City Link και Golden Hall φιλοξενούνται οι επιλογές της Lenovo και η ευρεία γκάμα laptop, σε εσωτερικούς χώρους έως 21 Νοεμβρίου, όπου ανάλογα με το branding των ορόφων θα υπάρχουν προτάσεις προϊόντων που πληρούν τις απαιτήσεις και τις ανάγκες διαφορετικών κοινών. Επιπλέον, στο πλαίσιο της συνεργασίας θα διεξαχθεί διαγωνισμός όπου 3 τυχεροί καταναλωτές των πολυκαταστημάτων attica, City Link και Golden Hall θα κερδίσουν προϊόντα Lenovo. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η επιλογή του attica γίνεται στο πλαίσιο της ταύτισης της Lenovo με το κοινό που προτιμάει προϊόντα υψηλής αισθητικής, μοναδικού design, ενώ απαιτεί την ποιότητα και την ποικιλία σε όλες του τις επιλογές.