Οι διαφημιζόμενοι αποτελούν εκ των πραγμάτων τον κινητήριο μοχλό του value chain της διαφήμισης και τούτο έχει επανειλημμένα αποδειχθεί. Φαίνεται ξεκάθαρα και τώρα, ειδικά στο ζήτημα του sustainability στο Digital Marketing που αλλάζει ουσιαστικά το οικοσύστημα της επικοινωνίας, με τον αντίκτυπο να αφορά όλη την αλυσίδα, δηλαδή brands, agencies και εκδότες.
Οι διαφημιζόμενοι κινούνται τόσο θεσμικά (μέσω της Global Alliance for Responsible Media όπου ηγείται η World Federation of Advertisers) όσο και επιχειρησιακά, εντάσσοντας τη μέτρηση ρύπων στα ΚΡΙs, προωθώντας νέα standards, επανεξετάζοντας τις δικές τους πρακτικές σε παραγωγή περιεχομένου και creative assets αλλά και καταλήγοντας σε νέες απαιτήσεις προς συνεργάτες, είτε αυτοί είναι agencies είτε publishers.
Αυτή η νέα «ατζέντα» θα αναδειχθεί από τη Μαριάννα Κορδοπάτη, Αντιπρόεδρο ΔΣ του ΣΔΕ, και την Isabel Massey, Global Media Director της Diageo, σε ειδική συνεδρία του Sustainability in Digital Marketing Conference (www.sustainabilityinmarketing.gr) που θα λάβει χώρα την Πέμπτη 21 Μαρτίου στο Aμφιθέατρο της OTEAcademy. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα των ΣΔΕ και ΙΑΒ Hellas.