Ενθαρρυντική ανάπτυξη των podcasts, παρά την πανδημία

Στην ενίσχυση των subscriptions και του advertising προχωρά το Spotify, συνδυασμός, ο οποίος θεωρείται επιτυχημένος για την ανάκαμψη από την πανδημία από την ηγετική ομάδα της εταιρείας. Παρά τη μείωση των εσόδων από διαφημίσεις κατά 21%, η ανάπτυξη των podcast ads κάνει τους αρμόδιους να αισιοδοξούν. Η δραστηριότητα της εταιρείας βασίζεται στους ad-supported χρήστες και στα paid subscriptions, με τα τελευταία να φτάνουν τα 138 εκατ. διεθνώς και αύξηση 27% από έτος σε έτος.

Εξάλλου, ο Daniel Ek, Chief Executive του Spotify, παραδέχθηκε ότι, αν και τα έσοδα από τη διαφήμιση στα podcasts είναι μικρά, παρόλα αυτά, σημείωσαν υπεραπόδοση το τελευταίο τετράμηνο και αποτέλεσαν το ισχυρότερο πεδίο ανάπτυξης. Εξάλλου, νωρίτερα αυτόν το μήνα, το Spotify σύναψε συμφωνία 20 εκατ. δολαρίων με την Omnicom, παρέχοντάς της πρόσβαση σε exclusive podcast content, η οποία θεωρείται ως βήμα για την ανάκτηση χαμένων εσόδων, επενδύοντας σε podcast ads.
(Πηγή: The Drum)