Αξιοποιώντας το hype το οποίο επικρατεί αναφορικά με τη νέα ταινία James Bond «No time to die», η νέα διαφήμιση της Heineken, με πρωταγωνιστή τον Daniel Craig, παραλληλίζει την αναμονή για τη νέα ταινία James Bond με την αναμονή για μια μπίρα Heineken.

Μετά από 17 μήνες καθυστέρησης, η ταινία θα προβληθεί στους κινηματογράφους στις 30 Σεπτεμβρίου. Η διαφήμιση, δημιουργία της Publicis Italy, απεικονίζει τον Daniel Craig σε ένα μπαρ, να σερβίρει υπομονετικά την μπίρα του, δηλώνοντας στον φακό: «Αξίζει την αναμονή (Well worth the wait)», το οποίο είναι και το μήνυμα του σποτ. «Η Heineken υπήρξε Υπερήφανος Συνεργάτης των ταινιών James Bond από το 1997.

Όπως όλοι οι fans του Bond, ανυπομονούμε και εμείς για την προβολή του “No time to die”, διότι πιστεύουμε ότι κάποια πράγματα πραγματικά αξίζουν την αναμονή», δήλωσε ο Bram Westenbrink, Global Head του brand Heineken. (Πηγή: Campaign)