On air βρίσκεται η νέα καμπάνια των Public + home, για τις XL τηλεοράσεις, η οποία δημιουργήθηκε από την inhouse ομάδα Brand Development των Public, με τη συμμετοχή της 4WiseMonkeys.

Στο σποτ πρωταγωνιστεί ο παρουσιαστής και ραδιοφωνικός παραγωγός, Σάββας Πούμπουρας, ο οποίος έχει μπει στη φάση των ματς ποδοσφαίρου, για αυτό και επιλέγει τα Public + home, στα οποία βρίσκει «τεράστια ποικιλία σε XL τηλεοράσεις, όλα άτοκα».

«Για να μην χάσεις φάση, η φάση είναι Public + home», ακούγεται στο σποτ. Η καμπάνια θα «τρέξει» 360. Την παραγωγή ανέλαβε η TheLazerCow.