Μια νέα καμπάνια λάνσαρε η Lidl Ελλάς με θέμα τον διαγωνισμό του προγράμματος πιστότητας της Lidl, Lidl Plus. Μέσω του προγράμματος, η εταιρεία θα διαθέσει συνολικά 80.000 ευρώ μετρητά σε 20 νικητές.

Η εταιρεία, μέσα από μια εύθυμη και αισιόδοξη ταινία, με οικείες οικογενειακές καταστάσεις, όπου η καθημερινή λίστα για τα ψώνια έγινε και λίστα επιθυμιών, καλεί τους πελάτες της να κάνουν τις αγορές τους σε ένα κατάστημα Lidl και να συμμετέχουν στην κλήρωση. Η ενέργεια «τρέχει» από τις 28 Φεβρουαρίου έως τις 23 Απριλίου με αγορές αξίας 25 ευρώ μέσα από το Lidl Plus.

Η 360°καμπάνια αναπτύσσεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα σε concept της The Newtons Laboratory, παραγωγή της Filmiki Productions και σκηνοθεσία Γ. Κωσταβάρα.