Στα προϊόντα που διευκολύνουν τους ανθρώπους να εκφράζονται είναι επικεντρωμένη η νέα global καμπάνια της JBL, στην οποία συμμετέχουν ο σκηνοθέτης Ryan Doubiago, ο ζωγράφος Samm McAlear και ο μουσικός Marshall Lawrence. t«Το JBL είναι ένα brand που έχει καταλάβει πώς να δημιουργήσει μια εξατομικευμένη εμπειρία για εσάς, η οποία περιλαμβάνει ακόμη και τη μορφή, την εφαρμογή και το χρώμα των ακουστικών», λέει ο Chris Epple, Vice President of Marketing της Harman International -μέρος της Samsung-, στην οποία ανήκει η JBL.
«Έτσι, η ιδέα αυτής της καμπάνιας αφορά πραγματικά τον εορτασμό του ατομικισμού και το πώς αυτό μεταφράζεται στο audio experience σας».
Αυτό περιλαμβάνει την αποδοχή του παράξενου. Η JBL συνεργάστηκε με τη Havas για αυτήν την παγκόσμια καμπάνια. Και ενώ η JBL έχει έναν βασικό δημογραφικό στόχο, ο Epple δηλώνει πως η εταιρεία εστιάζει περισσότερο στα ψυχογραφικά στοιχεία.
«Απευθύνεται σε οποιονδήποτε θέλει να είναι περήφανος για το ποιος είναι, γιορτάζοντας την ιδιαιτερότητά του». Ο Epple λέει, επίσης, ότι η εταιρεία παρακολουθεί στενά τα engagement metrics στα social media. «Το σύνθημά μας για τη δημιουργία αυτής της καμπάνιας ήταν “Stop the scroll”».
(Πηγή: MediaPost)