Η Durex ενεργοποιεί το πλάνο της 360º καμπάνιας για το 2022, προκειμένου «να ενσαρκώσει το όραμά της για έναν χαρούμενο κόσμο γεμάτο αυθεντικούς και θετικούς σεξουαλικά ανθρώπους», όπως αναφέρει.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Τoluna τον Φεβρουάριο, σε 2.000 συμμετέχοντες ηλικίας 18-30, έγινε γνωστό πως ένα μεγάλο ποσοστό, δεν χρησιμοποιεί προφυλακτικό, καθώς τα περισσότερα άτομα νεαρής ηλικίας δεν μπορούν να εκφραστούν όπως θα ήθελαν, καταπιέζοντας τη σεξουαλική τους ελευθερία.

Απαντώντας σε αυτό το πρόβλημα, η Durex ξεκίνησε το Speak Up, μια purpose-driven καμπάνια με στόχο να παρακινήσει τους νέους μιλήσουν για το ασφαλές σεξ. Όσον αφορά την ελληνική αγορά θα γίνει προσαρμογή των global υλικών, μέσω των digital καναλιών (Facebook, Instagram και YouTube).

Επιπλέον, η Durex προχώρησε στη δημιουργία και προώθηση του official TikTok Αccount της στην Ελλάδα. Με βασικό hashtag το #DurexHotline, δημιουργεί τη δική της «γραμμή εξυπηρέτησης», την οποία καλούν TikTokers για να κάνουν τις ερωτήσεις τους γύρω το θέμα.