Το WPP δημιουργεί τη νέα καμπάνια της Milka, την πρώτη μετά την ανάθεση του λογαριασμού από τη μητρική εταιρεία, Mondelez International, μέσω spec, το 2019. Με μήνυμα «Tender tastes better», η καμπάνια δημιουργήθηκε από μια ομάδα agencies του WPP, γνωστή και ως All-Stars team, στην οποία περιλαμβάνονται τα agencies Ogilvy Γερμανίας και Γαλλίας, INGO Stockholm, David Madrid και Scholz & Friends Hamburg, σε συνεργασία με τις Wavemaker, Ogilvy Social Lab Βρυξελλών και H+K Strategies.

Η καμπάνια βασίζεται στην τρυφερή πρωτοβουλία ενός μικρού αγοριού να συγκεντρώσει κρυφά μπάρες σοκολάτας Milka ως ανταμοιβή για την ανεύρεση του σκύλου ενός γείτονά του που χάθηκε. Επίσης, η εταιρεία κάνει πράξη την ιδέα του WPP, να αποτυπώσει, σε περισσότερες από 50 εκατ. μπάρες, λέξεις, όπως «αγάπη», «τρυφερότητα», και emoji, στην αγγλικά, τη ρώσικη και τη γερμανική γλώσσα.

Η καμπάνια περιλαμβάνει, επίσης, και διαφημιστικό σποτ με τίτλο, «And a lot of Milka», σε σκηνοθεσία Fredrik Bond, σε δύο εκδοχές διάρκειας 60’’ και 30’’, ενώ ξεκινά με προβολή στα online media και θα ακολουθήσει η τηλεοπτική προβολή του σποτ. Το λανσάρισμα ξεκινά αρχικά από τη Γαλλία, τη Γερμανία και τη Ρωσία, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα λανσαρίσματα σε περισσότερες από 25 συνολικά αγορές.

(Πηγή: Ad Age)