Σε online και τηλεόραση σε 25 χώρες

Το WPP δημιουργεί τη νέα καμπάνια της Milka, την πρώτη μετά την ανάθεση του λογαριασμού από τη μητρική εταιρεία, Mondelez International, μέσω spec, το 2019. Με μήνυμα «Tender tastes better», η καμπάνια δημιουργήθηκε από μια ομάδα agencies του WPP, γνωστή και ως All-Stars team, στην οποία περιλαμβάνονται τα agencies Ogilvy Γερμανίας και Γαλλίας, INGO Stockholm, David Madrid και Scholz & Friends Hamburg, σε συνεργασία με τις Wavemaker, Ogilvy Social Lab Βρυξελλών και H+K Strategies.

Η καμπάνια βασίζεται στην τρυφερή πρωτοβουλία ενός μικρού αγοριού να συγκεντρώσει κρυφά μπάρες σοκολάτας Milka ως ανταμοιβή για την ανεύρεση του σκύλου ενός γείτονά του που χάθηκε. Επίσης, η εταιρεία κάνει πράξη την ιδέα του WPP, να αποτυπώσει, σε περισσότερες από 50 εκατ. μπάρες, λέξεις, όπως «αγάπη», «τρυφερότητα», και emoji, στην αγγλικά, τη ρώσικη και τη γερμανική γλώσσα.

Η καμπάνια περιλαμβάνει, επίσης, και διαφημιστικό σποτ με τίτλο, «And a lot of Milka», σε σκηνοθεσία Fredrik Bond, σε δύο εκδοχές διάρκειας 60’’ και 30’’, ενώ ξεκινά με προβολή στα online media και θα ακολουθήσει η τηλεοπτική προβολή του σποτ. Το λανσάρισμα ξεκινά αρχικά από τη Γαλλία, τη Γερμανία και τη Ρωσία, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα λανσαρίσματα σε περισσότερες από 25 συνολικά αγορές.

(Πηγή: Ad Age)