Η Amazon ξεκίνησε την παγκόσμια χριστουγεννιάτικη καμπάνια της τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου, με ένα σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων, τον οποίο επικεντρώνεται στην έννοια της καλοσύνης και της διαφοράς που μπορεί να φέρει στη ζωή των ανθρώπων.

Το σποτ ακολουθεί μια νεαρή γυναίκα στην καθημερινότητά της, επιστρέφοντας σε μια κάπως «κανονική» ρουτίνα μετά από δύο χρόνια πανδημίας. Συχνά, όμως, οι στιγμές της «επιβεβλημένης» ευτυχίας επηρεάζονται από άγχος και ανησυχία. Μετά από μία σειρά τυχαίων αλληλεπιδράσεων, μία γειτόνισσά της παρατηρεί τη θλίψη της και της στέλνει ένα δώρο.

Μια μικρή χειρονομία, που οδηγεί σε μια στιγμή σύνδεσης. Το μήνυμα που υπογραμμίζει η διαφήμιση είναι: «Καλοσύνη. Το μεγαλύτερο δώρο από όλα». Η ταινία δημιουργήθηκε από τη Lucky Generals, σε σκηνοθεσία Trey Edward Schults και παραγωγή Jacob Swan Hyam μέσω της Academy Films. Ένα απόσπασμα από το ακυκλοφόρητο single της Adele «Hold on» αξιοποιείται ως soundtrack της διαφήμισης.

(Πηγή: Campaign)