Με δύο νέα τηλεοπτικά σποτ συστήνει στο κοινό η Flora Foods το νέο Βιτάμ για μαγειρική και ζαχαροπλαστική. Πρωταγωνιστεί μία αγελάδα, και, επάνω της, ο Βρετανός σεφ Gordon Ramsay. «Βιτάμ. Με συστατικά που δεν περνάνε από αγελάδα», ακούγεται στα σποτ.
Όταν ο εκφωνητής αναρωτιέται αν το προϊόν κάνει για μαγειρική και για κέικ, γνέφει καταφατικά μεν η αγελάδα, απαντά με έμφαση όμως και ο δημοφιλής σεφ, δείχνοντας για του λόγου το αληθές ένα πιάτο ριζότο και ένα κέικ. «Skip the cow*» είναι το μήνυμα στο κλείσιμο κάθε ταινίας, με τον αστερίσκο να παραπέμπει στη φράση: «και οι αγελάδες αξίζουν ένα διάλειμμα», στο κάτω μέρος της οθόνης.
Η καμπάνια θα «τρέχει» καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους σε τηλεόραση και digital μέσα (YouTube, Meta), ενώ θα ξεκινήσει και καμπάνια influencers. Οι ταινίες, διάρκειας 15’’ και 20’’ δημιουργήθηκαν κεντρικά, στο εξωτερικό, και προσαρμόστηκαν για την εγχώρια αγορά για το brand Βιτάμ. Το media buying χειρίζεται η UM. Σημειώνεται ότι είναι τα πρώτα σποτ με αυτό το concept και αφορούν νέα σειρά προϊόντων, με αναβαθμισμένες συνθέσεις, οι οποίες συστήνονται ως ιδανικές για ζαχαροπλαστική και μαγειρική. Η σύνθεση, με σκεύασμα κουκιών, δεν περιέχει φοινικέλαιο, όπως αναγράφεται στη συσκευασία. Τα νέα προϊόντα δεν αντικαθιστούν άλλους κωδικούς και διατίθενται ήδη στα εγχώρια σούπερ μάρκετ.