Μέσα από αυτά, εταιρείες και στελέχη αποτυπώνουν τάσεις και εξελίξεις, μαθαίνουν για όσα συντελούνται στις μεγάλες αγορές του εξωτερικού, αναδεικνύουν τη δυναμική τους, ενημερώνονται, σχεδιάζουν το μέλλον τους. Σε αυτό το τεύχος, ξεχωρίζουμε το The Big Brand Theory Conference, το Event Marketing Conference, αλλά και τα Mobile Excellence Awards.

Στην 1η του, sold-out διοργάνωση, το The Big Brand Theory Conference επιχείρησε να μιλήσει για τη μεγάλη έκρηξη της τεχνολογίας που αποκαλύπτει έναν νέο κόσμο γεμάτο δεδομένα, για τους marketers. Μεγάλα brands, όπως Burger King, Uber και Premier Foods, ήρθαν για να δείξουν πώς τελικά καταφέρνουν να αξιοποιήσουν σωστά τα data και να τα μετατρέψουν σε πραγματικά insights που οδηγούν στη διαμόρφωση επιτυχημένης marketing στρατηγικής.

Όπως είπαν, δημιουργικότητα και ενσυναίσθηση, είναι τα νέα στοιχεία που οδηγούν τις εξελίξεις στο tech και data driven περιβάλλον. Στη μεγάλη συνάντηση για το Event Marketing, brands και agencies συζήτησαν για το μέλλον της διαμόρφωσης των πολύτιμων εμπειριών για τους καταναλωτές, αναφέρθηκαν σε νέες τεχνολογίες, αποτύπωσαν παθογένειες και έδωσαν μηνύματα για τη θεσμική εξέλιξη του χώρου.

Ανθρώπινος παράγοντας, τεχνολογία και διάδραση, συνιστούν τα «key elements» των επιτυχημένων events. Τέλος, τα Mobile Excellence Awards ανέδειξαν για άλλη μια χρονιά την τοποθέτηση του mobile ως βασικού εργαλείου του ψηφιακού μετασχηματισμού και της πελατοκεντρικότητας των επιχειρήσεων.

Η εξωστρέφεια αποτελεί κινητήρια δύναμη για κάθε αγορά και το Marketing Week θέλει να λειτουργεί τόσο ως το Μέσο που καταγράφει το ρυθμό της, όσο και ως μια πλατφόρμα που προάγει αυτό τον ρυθμό. Ας σημειώσουμε εδώ, ότι το τεύχος συμπληρώνουν ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις που έχουν προκύψει μέσα από τις συναντήσεις με διεθνείς ομιλητές, αλλά και διεισδυτικά αφιερώματα για σύγχρονες τάσεις της αγοράς. Καλή ανάγνωση.