Σε omnichannel αγορές ωθούνται, λόγω του Covid-19, οι καταναλωτές που είδαν τα οικονομικά τους να πλήττονται από την πανδημία, αναφέρουν νέα στοιχεία της Nielsen. Συγκεκριμένα, το 72% των υπό περιορισμό καταναλωτών, κυρίως από περιοχές, όπως η Ασία-Ειρηνικός, η Αφρική και η Μέση Ανατολή, των οποίων το εισόδημα μειώθηκε, πραγματοποιούν τις αγορές τους, τόσο online όσο και offline, ποσοστό αυξημένο κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με τους μεμονωμένους καταναλωτές που διατήρησαν την οικονομική ευρωστία τους (62%) και έξι σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό (66%).

Η επιλογή των online καναλιών οφείλεται, αφενός, στη δυνατότητα έρευνας αγοράς, σύγκρισης τιμών και αναζήτησης προσφορών, και, αφετέρου, στον περισσότερο χρόνο που μπορούν να διαθέσουν σε αυτή.

Όσον αφορά στα brands, παρατηρούν τη δημοφιλία του omnichannel, καθώς το ad spend σε e-commerce πλατφόρμες, σε omnichannel retailers και στο social commerce εκτμάται ότι θα αυξηθεί κατά 18,3% φέτος, φτάνοντας σε αξία τα 58,5 δισ. δολάρια.

(Πηγή: Warc)