Η συνεργασία εγκαινιάζεται με την καμπάνια «A Smile for you» και τη δημιουργία του micro site asmileforyou.parousiasi.gr, μέσω του οποίου μεταφέρεται ψηφιακά το concept του εταιρικού εντύπου Homepages – The Smile Edition. Η καμπάνια ενισχύεται μέσα από custom ενέργειες σε performance, display, native και email marketing. Στο blog, οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν την ιστορία κάθε χαρακτήρα και να ανακαλύψουν ποια είδη επιλέγουν από την Παρουσίαση και ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.

Παράλληλα, η Webjar αναλαμβάνει την υποστήριξη της επικοινωνιακής στρατηγικής του brand σε όλα τα digital κανάλια. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, πρόκειται για μία συνεργασία που επιβεβαιώνει τη νέα κατεύθυνση της Webjar ως MarTech Studio. Η Μαρία Πέρρου, E-Commerce Manager της Παρουσίασης, δήλωσε: «Χαιρόμαστε που συνενώνουμε τις δημιουργικές μας δυνάμεις με τη φρέσκια και δυναμική ομάδα της Webjar, χτίζοντας on digital την επικοινωνιακή μας στρατηγική. Πιστεύουμε και είμαστε αισιόδοξοι πως είναι η απαρχή μιας αμοιβαίας αποδοτικής συνεργασίας που θα δράσει πολλαπλά ενισχύοντας τη δύναμη του brand».