Το ZamppleBox φέρνει, για άλλη μια φορά, τα brands «κοντά» στους καταναλωτές, παρουσιάζοντας το νέο κουτί του Νοεμβρίου, σε 600 νοικοκυριά πανελλαδικά. Το κουτί φιλοξενεί ήδη προϊόντα διαφορετικών κατηγοριών, προσφέροντας στις εταιρείες που συμμετέχουν, προβολή των προϊόντων τους μέσα από WoΜ πρακτικές, καθώς και πρόσβαση, σε πραγματικό χρόνο, στα ερευνητικά αποτελέσματα, όπως αυτά θα διαμορφώνονται κατά τη διαδικασία δοκιμής και αξιολόγησης.

Επιπλέον, τα brands που συμμετέχουν στο κουτί, έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις αυθεντικές αξιολογήσεις των προϊόντων τους, αλλά και να επωφεληθούν από σχετικά benchmarks που έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία επτά χρόνια λειτουργίας της λέσχης. Οι διαθέσιμες θέσεις για το ZamppleBox Νοεμβρίου είναι περιορισμένες, ενώ το επόμενο κύμα ZamppleBox έχει προγραμματιστεί για τον Μάρτιο του 2021.