Η δράση εταιρικής υπευθυνότητας «Πόλη με Ποδήλατα – Όμορφη Πόλη» από τα My Μarket με τη συνεργασία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, έκανε στάση την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου, στην Εσπλανάδα του Δήμου Καλλιθέας, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας.

Χιλιάδες πολίτες από όλη την Αττική συμμετείχαν στη δράση, ενώ περισσότερα από 250 παιδιά απέκτησαν το πρώτο τους δίπλωμα ποδηλάτου. Το πρόγραμμα έχει «ταξιδέψει» ήδη σε 11 πόλεις, προωθώντας τη βιώσιμη αστική κινητικότητα και τη χρήση του ποδηλάτου για κοντινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη, αλλά και για άθληση και ψυχαγωγία. Σαν συμβολική κίνηση, τα My Μarket εκπλήρωσαν την ευχή του μικρού Μιχάλη, ο οποίος πάσχει από σπάνια ασθένεια, για ένα ποδήλατο, κατασκευασμένο ειδικά για αυτόν και τις ανάγκες του, ενισχύοντας το έργο του Make-A-Wish.

Η Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της Metro, δήλωσε: «Η βιώσιμη κινητικότητα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της βιώσιμης ανάπτυξης και τα My Μarket το γνωρίζουν καλά».