Νέα 360° καμπάνια λανσάρει η Κωτσόβολος για τις συσκευές ψύξης και κλιματισμού, εστιάζοντας στις «επικίνδυνα» αργοπορημένες αποφάσεις αγοράς σχετικού εξοπλισμού εν όψει θέρους. Πρόκειται για την πρώτη διαφημιστική δουλειά της DDB για την εταιρεία, η οποία μετακίνησε τον λογαριασμό της από τη The Newtons Laboratory.
Σημειώνεται ότι η DDB χειρίζεται τον διαφημιστικό λογαριασμό του ομίλου ΔΕΗ, στον οποίο ανήκει πλέον η αλυσίδα λιανικής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών. Μέσω της καμπάνιας ανακοινώνεται στο κοινό η συνεργασία της εταιρείας με το «Εθνικό Κέντρο Αποτροπής εν Θερμώ Αποφάσεων», επινοημένο οργανισμό, σε συνεργασία με τον οποίο η Κωτσόβολος δεσμεύεται να παράσχει λύσεις ψύξης και κλιματισμού στους καταναλωτές.
Η καμπάνια περιλαμβάνει δύο τηλεοπτικά σποτ, μία ταινία για το TikTok, ραδιοφωνικό σποτ και digital campaign. Η παραγωγή είναι της Filmiki Productions και η σκηνοθεσία του Νάσου Γκατζούλη.