Στην Concept Communication Strategies ανέθεσε το brand Amaretti τη στρατηγική του επικοινωνία και συγκεκριμένα τη διαχείριση των social media, influencer marketing, media relations και events.

Η νέα συνεργασία εγκαινιάζεται με την καμπάνια των Amaretti, «Θες να μοιραστούμε τα Amaretti μου;», η οποία σηματοδοτεί τον σταθμό των 45 ετών του brand και συμπυκνώνει το DNA του, το «να μοιράζεσαι, να νοιάζεσαι, να αγαπάς».

Η καμπάνια συνδυάζεται με την έναρξη της παρουσίας του brand στο Instagram και την ταυτόχρονη δημιουργία TikTok λογαριασμού. Οι ενέργειες στοχεύουν στην ενίσχυση της digital παρουσίας των Amaretti με call-to-action για συμμετοχή σε διαγωνισμό στο Instagram account.

Με κεντρικό μήνυμα «Θες να μοιραστούμε τα Amaretti μου;» τα ελληνικά γκοφρετάκια καλούν τους διαδικτυακούς τους φίλους να απαντήσουν με ποιον/ ποια θα ήθελαν να μοιραστούν τα Amaretti τους.