Τη στρατηγική επικοινωνίας και την υλοποίηση της καμπάνιας του νέου Suzuki Swift ανέλαβε η Attp.

Το νέο Suzuki Swift διαθέτει, όπως αναφέρεται, «ακαταμάχητο design, είναι τεχνολογικά προηγμένο, ανήσυχο και γεμάτο ενέργεια», χαρακτηριστικά τα οποία επιδρούν και στο δημιουργικό το οποίο σχεδίασε η Attp για την επικοινωνία του.

Με βάση το οπτικό υλικό του εξωτερικού, το οποίο εμπλούτισε με anime στοιχεία και παιχνιδιάρικη μουσική, το creative agency δημιούργησε ένα νέο φρέσκο concept το οποίο φιλοδοξεί να περιγράψει με τον καλύτερο τρόπο τη μοναδική fun-to-drive εμπειρία του νέου Swift. Η επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεοπτικά, digital και POP υλικά.