Από τις WhiteGrey και Mindshare.

Η καμπάνια Omtanke – Rethinking Volvo κατέκτησε το Effective Innovation Grand Prix των WARC Awards 2020. Με την υπογραφή των WhiteGrey και Mindshare για τη Volvo Cars Αυστραλίας, ανέδειξε τα εχέγγυα βιωσιμότητας της αυτοκινητοβιομηχανίας, οδηγώντας στη δημιουργία του Volvo Living Seawall, ενός project προστασίας των ωκεανών στο Sydney Harbour. Όπως σημειώνουν οι διοργανωτές, πρόκειται για μια ενέργεια που κατάφερε να συνδυάσει μια βαθιά αντίληψη για το κοινό-στόχος, με μια φρέσκια προσέγγιση της κληρονομιάς του brand. H Volvo σημείωσε ένα εντυπωσιακό 113% μέσο uplift σε brand attributes στα βασικά της κοινά-στόχος και ρεκόρ πωλήσεων.

«Στο πλαίσιο των σημερινών προκλήσεων, δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό οι καινοτομίες των brands να έχουν χειροπιαστό αντίκτυπο για τους καταναλωτές», εξήγησε η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, Jane Wakely, Lead Chief Marketing Officer της Mars & Mars Pet Nutrition. «Ανάμεσα σε εντυπωσιακές υποψηφιότητες, η δυνατότητα συνδυασμού δημιουργικότητας με βαθιά γνώση του καταναλωτή ήταν αυτό που ξεχώρισε τον φετινό νικητή».
(Πηγή: WARC)