Η Valuecom ανέλαβε τη στρατηγική επικοινωνίας και PR του ομίλου Fenix Outdoor στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της εισόδου του στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, ο διεθνής όμιλος Fenix Outdoor των brands εξοπλισμού και ρουχισμού για δραστηριότητες στη φύση Fjällräven, Hanwag, Royal Robbins, Primus και Brunton, εισήλθε στην ελληνική αγορά από την 1η Ιουλίου, με τη δημιουργία showroom στο κέντρο της Αθήνας.

Ο όμιλος εισέρχεται στην ελληνική αγορά, με στόχο να ενισχύσει τον τομέα του outdoor μέσω της διάθεσης ευρείας γκάμας outdoor προϊόντων, αλλά και την ελληνική οικονομία, προσφέροντας την εμπειρία και την εξειδίκευση ενός ομίλου που αναπτύσσεται πλέον σε περισσότερες από 70 χώρες. Στην Ελλάδα, καθήκοντα του Country Manager Greece & Cyprus αναλαμβάνει ο Allan Bradshaw, με μακρόχρονη εμπειρία στον τομέα του outdoor ρουχισμού και εξοπλισμού.