Νέα συνεργασία για τη The Weekend Agency, στην οποία η Sarantis Group ανέθεσε τον διαφημιστικό λογαριασμό των skincare & beauty brands της, μεταξύ των οποίων τα Bioten, Clinéa και Carroten. Στο πλαίσιο της συνεργασίας βρίσκεται ήδη στον «αέρα» η 360° επικοινωνία της ανανεωμένης σειράς Bioten Hyaluronic Gold.

«Η περιποίηση του δέρματος είναι χρυσός. Και με το Bioten Hyaluronic Gold, ο χρυσός, είναι η περιποίηση του δέρματος.

Ένα challenging γύρισμα, με χρήση προηγμένης τεχνολογίας και ένα αποτέλεσμα γεμάτο υφές, χρώματα και χρυσό», όπως επισημαίνεται. Η παραγωγή έγινε στο Παρίσι από την Play Productions σε σκηνοθεσία Cokau Lab.