Για 29η συνεχή χρονιά, η L’Oréal υλοποιεί τον διαγωνισμό καινοτομίας για φοιτητές από όλον τον κόσμο, Brandstorm. Φέτος, οι φοιτητές θα κληθούν να «Εφεύρουν την Καταναλωτική Εμπειρία Αγοράς Προϊόντων Ομορφιάς μέσω της Ψυχαγωγίας (Invent the Beauty Shopping Experience through Entertainment)», εξερευνώντας τον κόσμο του λιανικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου, με μέντορες τους digital experts της L’Oréal.

O διαγωνισμός θα είναι διαδικτυακός και αφορά: 1. Εφεύρεση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών. 2. Εφεύρεση νέων επιχειρηματικών μοντέλων. 3. Εφεύρεση νέων εμπειριών, εμπνευσμένων από την τάση της ψυχαγωγίας. Η νικήτρια ομάδα θα λάβει το βραβείο L’Oréal Intrapreneurship και θα αναπτύξει το έργο της στα κεντρικά γραφεία της L’Oréal στο Παρίσι. Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές, με 0-2 χρόνια προϋπηρεσία. Για την Ελλάδα, η κατάθεση ιδεών πραγματοποιείται έως τις 20 Μαρτίου 2021, ενώ ο ελληνικός τελικός θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο του 2021.