Με νικήτρια τη MullenLowe Athens ολοκληρώθηκε το spec δημιουργικού για το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος. Το agency, σε συνεργασία με την ομάδα Marketing του ACG, θα αναλάβει τις καμπάνιες σε επίπεδο οργανισμού, αλλά και για τα επιμέρους εκπαιδευτικά divisions (Pierce, Deree, Alba). Ο Μαρίνος Κλούρας, Executive Director Marketing & Communication του ACG, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη νέα μας συνεργασία με τη MullenLowe Athens. Η ομάδα της μας παρουσίασε μια ολοκληρωμένη πρόταση, βασισμένη σε μια στρατηγική με βλέμμα στο μέλλον, η οποία συνάδει πλήρως με τη φιλοσοφία και το όραμα του ACG σχετικά με την εκπαίδευση στην Ελλάδα». O Δημήτρης Μιχόπουλος, Chairman & CEO της MullenLowe Athens, ανέφερε: «Το να δημιουργείς για το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος και για όλα τα εκπαιδευτικά του divisions είναι πάνω από όλα τιμή. Είναι και αέναη έμπνευση. Αλλά και ευθύνη».