Η Havas Media Group αναλαμβάνει τον global media λογαριασμό, αξίας 300 εκατ. δολαρίων, της JDE Peet’s, ιδιοκτήτριας των brands Jacobs, Tassimo, Kenco και Douwe Egberts. Με αφετηρία το 2021, η Havas θα είναι υπεύθυνη για όλο το offline και online media planning και buying της εταιρείας εκτός της Βόρειας Αμερικής. Το agency συνεργάζεται με την εταιρεία ήδη πέντε χρόνια και αυτή η νέα συμφωνία αναμένεται να τρέξει για τρία ακόμη. Τον λογαριασμό, ο οποίος περιλαμβάνει 54 αγορές, μοιράζονταν, μέχρι πρότινος, η Havas και η Carat της Dentsu. Sτο spec, που ξεκίνησε πριν έξι μήνες, συμμετείχαν και τα δύο agencies, μαζί και με την Wavemaker του WPP.

Η Havas είχε κερδίσει τον λογαριασμό των global offline media το 2014, ενώ η Carat διαχειριζόταν το media business στη Βρετανία από το 2017, καθώς και το global digital buying και offline buying στη Ρωσία. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επεκτείνουμε την επί μακρόν συνεργασία μας με το Havas Media Group, αναθέτοντάς του του global χαρτοφυλάκιό μας εκτός της Βόρειας Αμερικής. Είμαστε πεπεισμένοι ότι, με το product suite τους και την αφοσίωσή του, θα συνεχίσουμε να χτίζουμε τα εργαλεία που απαιτούνται για να ενισχύσουμε την επιστημονική, data-driven προσέγγισή μας στο brand building», δήλωσε η Fiona Hughes, Chief Marketing Officer της JDE Peet’s.

(Πηγή: Campaign)