Στον τηλεοπτικό «αέρα» βρίσκεται η καμπάνια «Σαν το Βιτάμ δεν έχει», η οποία σηματοδοτεί την έναρξη της νέας συνεργασίας του Βιτάμ με την Frank and Fame, η οποία κέρδισε τον λογαριασμό έπειτα από δημιουργικό spec. Η νέα επικοινωνία έχει πρωταγωνιστή τον γνωστό σεφ Γιάννη Αποστολάκη, αλλά ο πραγματικός ήρωας είναι η καθημερινή μαμά. Μέσα από τα μάτια ενός παιδιού, παρακολουθούμε την εξέλιξη μίας υπερρεαλιστικής πρόκλησης: ο σεφ μπαίνει στα παπούτσια της σύγχρονης μητέρας και ανακαλύπτει τι σημαίνει καθημερινή φροντίδα, με συνοδοιπόρο το Βιτάμ. Μπορεί στο τέλος να τα καταφέρνει αλλά, όπως μας ενημερώνει ο πιτσιρίκος αφηγητής, «Σαν της μαμάς δεν έχει». H παραγωγή είναι της Stefi, σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.