Σήμερα λοιπόν που η πολυτέλεια για τα άλλα «μαγειρέματα» δεν υπάρχει (;), η επιστροφή στα αληθινά μαγειρέματα ήταν απλά θέμα χρόνου. Πριν μερικούς μήνες είχαμε τα έντυπα μαγειρικής, σήμερα πλέον έχουμε και τις ανάλογες τηλεοπτικές εκπομπές: Master Chef, Top Chef, Εφιάλτης στην Κουζίνα, Κάτι ψήνεται, Νηστικοί Πράκτορες, συν τα ένθετα μαγειρικής στις πρωινές εκπομπές. Κι αν πάμε πιο πίσω χρονικά συναντάμε τις εκπομπές Μπουκιά και συχώριο, με τον Ηλία Μαμαλάκη ως πρώτο διδάξαντα, αλλά και την εκπομπή Η Κουζίνα της μαμάς.
Θα έλεγε κανείς πως όσο η οικονομική κρίση βαθαίνει, τόσο η ροπή του Έλληνα προς το φαγητό γίνεται και πιο έντονη. Το στερεότυπο του Έλληνα καλοφαγά αποδεικνύεται στερεότυπο παντός καιρού. Αποτέλεσμα; Η «διατροφολαγνεία» έχει δώσει ώθηση σε μια μεγάλη αγορά που αφορά στο οικιακό μαγείρεμα, έστω και εν μέσω κρίσης. Κυριότεροι εκφραστές της είναι εξειδικευμένες εταιρείες αξεσουάρ μαγειρικής, οι οποίες προσπαθούν να αξιοποιήσουν τη συγκυρία με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο. Στο παρόν τεύχος ετοιμάσαμε ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ για τη νέα αυτή τάση, υπό τον τίτλο «Cooking Gadgets». Γευθείτε το…
Οι εκπομπές μαγειρικής μπορεί να είναι ένας λόγος της αυξημένης τηλεθέασης τη σεζόν 2009-2010, αλλά σίγουρα δεν είναι ο μόνος. Το TV Yearbook της Nielsen περιέχει μια αναλυτική και άκρως ενδιαφέρουσα μελέτη για τις συνήθειες του τηλεοπτικού κοινού τη συγκεκριμένη σεζόν. Τα δύο σημαντικότερα συμπεράσματα αφορούν στην αυξημένη τηλεθέαση, αλλά και στην περαιτέρω αύξηση τηλεθέασης του γυναικείου κοινού κάθε ηλικιακού group. Το ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε παρουσιάζει πλήθος στατιστικών στοιχείων, που μεταξύ άλλων αφορούν και στα μερίδια των τηλεοπτικών καναλιών.
Το Facebook μπήκε πλέον στη ζωή μας και κάθε μέρα που περνάει η σχέση αυτή γίνεται πιο έντονη. Τα Social Media αποτελούν «παίκτη» που κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει. Ήδη η αξιοποίησή τους από το Μάρκετινγκ είναι έντονη και οι δεκάδες εφαρμογές που διαθέτουν εν δυνάμει, προσφέρουν ουσιαστικές λύσεις σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους. Διαβάστε ένα μεστό, αλλά περιεκτικό αφιέρωμα στο ρόλο των Social Media και στις ευκαιρίες που προσφέρουν απλόχερα σε όσους τα εμπιστευθούν.
Τέλος, μην αγνοήσετε ένα ρεπορτάζ για τις πλαστικές κάρτες που κυριαρχούν στη ζωή μας, προσφέροντας χιλιάδες εφαρμογές. Εφαρμογές που κάνουν την καθημερινότητα των καταναλωτών και των επιχειρήσεων ευκολότερη και πιο λειτουργική.