Αυτήν ακριβώς την ευκαιρία εντόπισε η Stefi & Lynx και επένδυσε εκ νέου στα events, δημιουργώντας το νέο εξειδικευμένο τμήμα Stefi Events. Ο Φεντερίκο Πιέτρα, Head of Production-Διευθύνων Σύμβουλος της Stefi & Lynx και η Δανάη Σπαθάρα, επικεφαλής της Stefi Events μιλούν για τη δυναμική επιστροφή της Stefi στα events.

Marketing Week: Η Stefi δραστηριοποιείται στο χώρο των events σχεδόν 10 χρόνια, για πρώτη φορά όμως οργανώνει ένα αυτόνομο τμήμα. Ποιες ανάγκες της εταιρείας αλλά και της αγοράς σάς οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση;
Federico Pietra:
  Η Stefi ξεκίνησε τη δραστηριότητα της στον χώρο των events το 2004, τη χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων. Από τότε έως και σήμερα, έχει οργανώσει σημαντικά events για μεγάλους πελάτες. Και μιλάμε για μία αδιάλειπτη πορεία στον χώρο των events, καθώς το 2008 η Stefi συνεργαζόμενη με τη Sony Music δημιούργησε την εταιρεία events Showhat. Η νέα αυτή εταιρεία στελεχώθηκε από τους ανθρώπους των events της Stefi, οι οποίοι μετέφεραν το know how στο νέο σχήμα για τον σχεδιασμό και την παραγωγή επιτυχημένων corporate events.
Δανάη Σπαθάρα:  Με τη λήξη αυτής της συνεργασίας είναι σημαντικό να αναφερθούμε στα οφέλη που αποκομίσαμε, καθώς η ομάδα μας απέκτησε σημαντικό know how και expertise στα μουσικά events και τη διαχείριση των καλλιτεχνών.
Federico Pietra:  Η αναδυόμενη ανάγκη των διαφημιζόμενων, μέσα στην οικονομική κρίση, να χτίσουν στη βιωματική σχέση με τους καταναλωτές συνέβαλε στην απόφαση μας να προχωρήσουμε σε αυτήν την επένδυση. Επιπλέον, αυτό που βλέπουμε μέσα από συνεργασίες με σημαντικά brands της αγοράς, είναι ότι οι δύσκολες συνθήκες της αγοράς οδηγούν τους διαφημιζόμενους στην αναζήτηση σίγουρων και σταθερών συνεργατών.
Δανάη Σπαθάρα:  Και μην ξεχνάμε ότι η Stefi είναι ένα από τα δυνατότερα brand names του κλάδου για περισσότερα από 40 χρόνια!

Ποιοι είναι οι στόχοι και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Stefi Events;
Federico Pietra:
  Η Stefi Events είναι ένα αυτόνομο business unit της Stefi & Lynx Productions που χρησιμοποιεί το σύνολο των υποδομών της εταιρείας, καθώς και το δίκτυο των συνεργατών εντός και εκτός Ελλάδας: in house post production facilities, καθετοποιημένη παραγωγή, συνεργασία με τα σημαντικότερα δημιουργικά μυαλά.
Δανάη Σπαθάρα:  Τα πλεονεκτήματα αυτά έχουν άμεσο αντίκτυπο στις υπηρεσίες που προσφέρουμε καθώς μεταφράζονται σε πρωτότυπες δημιουργικές ιδέες, ανταγωνιστικά κόστη και άμεσους χρόνους ανταπόκρισης. Αξιοποιούμε τη συσσωρευμένη εμπειρία της Stefi & Lynx Productions, ώστε να βρίσκουμε τρόπο να πετυχαίνουμε υψηλό production value μέσα στο διαθέσιμο κάθε φορά budget.

Ποιες υπηρεσίες παρέχει και τι είδους events υλοποιεί;
Δανάη Σπαθάρα: 
Η Stefi Events έχει τη δυνατότητα να παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες 360 για κάθε είδος event. Απαντώντας στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε project συμβάλουμε στη διαμόρφωση του concept, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε έως και την τελευταία λεπτομέρεια.
Federico Pietra:  Εξίσου υλοποιούμε ιδέες που μας φέρνουν οι πελάτες μας προσφέροντας τις υπηρεσίες και το know how σε επιμέρους σημεία της παραγωγής.

Τα τελευταία χρόνια η αγορά των events δέχτηκε σημαντικές πιέσεις, τελευταία, όμως, επανακάμπτει, με έμφαση στις ενέργειες experiential marketing. Τι ευκαιρίες εντοπίζετε σε αυτό το πεδίο, με δεδομένο ότι αποτελεί ένα αποτελεσματικό μέσο χτισίματος σχέσεων μεταξύ brands και καταναλωτών, που επαναπροσδιορίζονται λόγω της οικονομικής κρίσης;
Federico Pietra:
  Ο επαναπροσδιορισμός της σχέσης καταναλωτή και brand σαφώς δημιουργεί ευκαιρίες στην αγορά. Το χτίσιμο της σχέσης περνάει μέσα από τη βιωματική εμπειρία και την οικοδόμηση συναισθηματικών δεσμών ανάμεσα στον καταναλωτή και τα brands.
Δανάη Σπαθάρα:  Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα, ότι όλο και πιο συχνά το ζητούμενο είναι να υλοποιήσουμε πρωτότυπες εμπειρίες (events) από τις οποίες θα δημιουργήσουμε video content, όπου οι πρωταγωνιστές είναι οι καταναλωτές και με στόχο αυτό να διαδοθεί στα ψηφιακά μέσα (virality) από το ίδιο το κοινό.Η συμμετοχή τους είναι ενεργή, άμεση και με μετρήσιμα αποτελέσματα. Αυτό είναι ένα παράδειγμα γι’ αυτό που σωστά περιγράψατε. Επιπλέον πρέπει να αναφερθούμε στις σημαντικές συνεργασίες με εταιρείες PR για ενέργειες σχεδιασμένες πολύ προσεχτικά για συγκεκριμένα κοινά. Και εδώ πιστεύουμε στην αξία της Ιδέας. Στην αξία της πρωτότυπης Ιδέας, άψογα εκτελεσμένης, που θα «γράψει».