Έμφαση στο personalization της σειράς At Home

Νέα παγκόσμια καμπάνια λανσάρουν τα Starbucks και η Nestlé, η οποία εστιάζει στο personalization της σειράς καφέ, At Home, του brand. Πρόκειται για τη δεύτερη καμπάνια που δημιούργησε η MRM Spain, μέρος του ομίλου McCann Worldgroup Spain, με μήνυμα «Make it yours at home». Αποτελεί δε μέρος της πλατφόρμας «Starbucks at home world», που δημιουργήθηκε από το brand, εστιάζοντας κυρίως στην ποιότητα και στην «τέχνη της προετοιμασίας» του καφέ κατ’ οίκον, αποκτώντας μεγαλύτερη βαρύτητα δεδομένων των περιοριστικών συνθηκών που επέβαλλε η πανδημία. Η καμπάνια θα λανσαριστεί σε 60 χώρες με περισσότερα από 500 υλικά σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας. H καμπάνια αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν την εμπειρία Starbucks «δική τους» και στο σπίτι, σημείωσε ο Mario Vera, Vice President of Marketing & Global Communication των Nescafé και Starbucks.

(Πηγή: marketingweek.com)