Οι τηλεοπτικοί σταθμοί επανεκκινούν την παραγωγή περιεχομένου. Σταδιακό rebound για περιορισμό των απωλειών από τη διαφημιστική δαπάνη επιχειρούν οι ελεύθεροι τηλεοπτικοί σταθμοί, οι οποίοι προχωρούν σε γενναίο restart της παραγωγής και προσφοράς ψυχαγωγικού περιεχομένου με την ελπίδα της επιστροφής στην κανονικότητα. Με τη μείωση στη διαφημιστική δαπάνη κατά τον Απρίλιο να κλείνει στο μείον 38-40% […]

Οι τηλεοπτικοί σταθμοί επανεκκινούν την παραγωγή περιεχομένου.

Σταδιακό rebound για περιορισμό των απωλειών από τη διαφημιστική δαπάνη επιχειρούν οι ελεύθεροι τηλεοπτικοί σταθμοί, οι οποίοι προχωρούν σε γενναίο restart της παραγωγής και προσφοράς ψυχαγωγικού περιεχομένου με την ελπίδα της επιστροφής στην κανονικότητα. Με τη μείωση στη διαφημιστική δαπάνη κατά τον Απρίλιο να κλείνει στο μείον 38-40% (όπως προκύπτει από εκτιμήσεις στελεχών τεσσάρων σταθμών), στόχος είναι ο Μάιος να αρχίσει να κλείνει κάποιες «πληγές», μειώνοντας τη… μείωση.

Ήδη, φαίνεται να επιστρέφουν στην τηλεοπτική διαφήμιση κατηγορίες πελατών που είχαν «παγώσει», όπως beauty products και brands τροφίμων, ενώ τον Ιούνιο αναμένεται επιστροφή και μεγάλων διαφημιζόμενων όπως τα αυτοκίνητα. Τη σταδιακή επαναφορά διαφημιζομένων έρχεται να στηρίξει και η επανέναρξη πρωτότυπου ψυχαγωγικού προγράμματος. Στο πεδίο των διαφημιστικών εσόδων, τέλος, θα δοθεί μια παράλληλα «μάχη» και για την άνοδο του CPR, που υποχώρησε κατά 35% το επίμαχο δίμηνο της καραντίνας. Περισσότερα στο MarketingWeek που κυκλοφορεί τη Δευτέρα 18 Μαΐου.