Πρόγραμμα πιστότητας ετοιμάζεται να λανσάρει η Domino’s στο Ηνωμένο Βασίλειο, το επόμενο έτος, με την εταιρεία να επιβεβαιώνει ότι η ecommerce πλατφόρμα που θα επιτρέψει τη λειτουργία αυτή, θα είναι έτοιμη μέχρι το τέλος του 2023.

Μιλώντας σε επενδυτές, ο CEO, Andrew Rennie δεν επιβεβαίωσε πότε ακριβώς θα ξεκινήσει το πρόγραμμα πιστότητας το 2024, αλλά δήλωσε ότι η επιχείρηση θα κάνει «ό,τι μπορεί για να αυξήσει τη συχνότητα των καταναλωτών». Ωστόσο, τόνισε το εξής: «Δεν θέλω να ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης επειδή οι άνθρωποι το περιμένουν και νομίζουν ότι θα αλλάξει τον κόσμο», ενώ προειδοποίησε ότι οι προσφορές πιστότητας μπορούν μερικές φορές να χρησιμοποιηθούν ως βραχυπρόθεσμο boost, με τον ίδιο να επικεντρώνεται στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της μάρκας. «Δεν θέλουμε να βιαστούμε», τόνισε.

Ο Rennie, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του CEO της Domino’s UK τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους, έδωσε μια πιο προσεκτική νότα αυτό το τρίμηνο σε σύγκριση με τα μηνύματα της μάρκας πριν από μερικούς μήνες. Σημειώνεται πως η νέα backend ecommerce πλατφόρμα θα εισαγάγει βελτιωμένες ψηφιακές δυνατότητες για το brand.

(Πηγή: MarketingWeek)