Τη δέσμευση να επενδύσει 100 εκατ. δολάρια για την «αδειοδότηση, ανάπτυξη και προώθηση» μουσικού και audio περιεχομένου από «ιστορικά περιθωριοποιημένες ομάδες» ανακοίνωσε το Spotify, στη σκιά των αντιδράσεων κατά του podcast του Joe Rogan. Σε εσωτερική επικοινωνία προς τους εργαζόμενους, ο Chief Executive της πλατφόρμας Daniel Ek επιχείρησε να λάβει αποστάσεις από παλαιότερα σχόλια του Rogan.
Ωστόσο, επανέλαβε ότι η «φίμωση» δεν είναι η απάντηση. Το δίκτυο απέσυρε περίπου 70 επεισόδια του επίμαχου podcast, μετά από ανάρτηση video από τη μουσικό India Arie στο οποίο ο οικοδεσπότης χρησιμοποιεί ρατσιστικό λόγο στο πλαίσιο της εκπομπής, ενώ συνολικά έχουν απομακρυνθεί 110 επεισόδια, μετά και τις καταγγελίες καλλιτεχνών για διάδοση ψευδών ειδήσεων σε σχέση με την πανδημία.
Ο Ek έχει δεχθεί κριτική για τη δήλωσή ότι το Spotify συνιστά πλατφόρμα και όχι publisher, επιχείρημα που είχε χρησιμοποιήσει και το Facebook, ωστόσο παραδέχθηκε πρόσφατα ότι η γραμμή είναι λεπτή. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 4ου τριμήνου, το Spotify κατέγραψε διψήφια αύξηση στον αριθμό μηνιαίων ενεργών χρηστών, ενώ το μερίδιο των podcasts στον συνολικό χρόνο στην πλατφόρμα έφτασε στα υψηλότερα επίπεδα στην ιστορία του.
(Πηγή: Marketingweek.com)