Η Ειρήνη Πάνζαρη, COO, EMSA Media και ο Βαγγέλης Καράμαλης, Αρχισυντάκτης, Sportdog.gr μιλούν στο Marketing Week για το πρόσφατο rebranding του site, τον εμπλουτισμό του περιεχομένου χάρη στην αποκλειστική συνεργασία του με τη Νοva, τη νέα στρατηγική αλλά και τα πλάνα για το μέλλον.

MW: Πρόσφατα ολοκληρώθηκε το επαναλανσάρισμα του Sportdog. Ποιοι οι στόχοι του;

Βαγγέλης Καράμαλης: Το sportdog.gr είναι εδώ και 18 χρόνια στην πρώτη 5άδα των προτιμήσεων των Ελλήνων χρηστών για τα αθλητικά δρώμενα. Οι φαν του site το επέλεγαν για το «αθλητικό παρασκήνιο» που κάλυπτε πιστά. Χωρίς να αλλάξουμε το DNA του, στόχος μας ήταν αφού ενδυναμώσουμε την κάλυψη όλων των αθλητικών γεγονότων με ρεπορτάζ, αμεσότητα και βίντεο, να εκσυγχρονίσουμε την εικόνα του με νέα εταιρική ταυτότητα και σλόγκαν. Έχουμε, λοιπόν, να παρουσιάσουμε ένα φρέσκο νέο UI -πάντα mobile first- που ακολουθεί τα τελευταία διεθνή trends και επιτρέπει στον χρήστη να πλοηγείται με μεγαλύτερη ευχέρεια μεταξύ έκτακτων ειδήσεων, νέων για την ομάδα του και βίντεο από τις σημαντικότερες φάσεις όλων των αγώνων. Το νέο μας σλόγκαν «Πιστό στο Φίλαθλο» εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία μας, διατηρώντας μια παιγνιώδη σύνδεση με το brand name μας.

Ποιες νέες λειτουργίες βρίσκει ο αναγνώστης στο ανανεωμένο site;

B. K: Το τελευταίο έτος δόθηκε μεγάλη έμφαση στην ποιοτική αναβάθμιση του περιεχομένου μας. Σε αυτά τα πλαίσια, η συντακτική μας ομάδα μεγάλωσε, επενδύσαμε στον εμπλουτισμό του περιεχομένου μας με video αποσπάσματα από όλες τις σημαντικές διοργανώσεις (αξιοποιώντας και την αποκλειστική συνεργασία που έχουμε με τη Nova), δημιουργήσαμε νέες θεματικές ενότητες, εντάξαμε στατιστικά αγώνων, βαθμολογίες, στατιστικά παικτών, ενώ προγραμματίζουμε και άλλες προσθήκες που στόχο έχουν να εξυπηρετήσουν τον φίλαθλο κάθε ομάδας και αθλήματος. Με αυτόν τον τρόπο, πιστεύουμε ότι η σχέση μας με το αθλητικό κοινό θα ενισχυθεί ακόμα περισσότερο.

Ποια η στρατηγική που ακολουθείτε και ποια τα πλάνα σας για το μέλλον;

Ειρήνη Πάνζαρη: Όταν το 2022, η EMSA Media εξαγόρασε το sportdog.gr, διέγνωσε τη μεγάλη του δυναμική ως αθλητικό portal. Αξιοποίησε, λοιπόν, την τεχνογνωσία των στελεχών και των μετόχων της σε θέματα branding, design και περιεχομένου, επένδυσε σημαντικά στην τεχνολογία του ΑΙ και ξεκίνησε να υλοποιεί δομικές και εικαστικές αλλαγές στο site, ώστε να το εξελίξει σε σημείο αναφοράς στον κλάδο της αθλητικής ενημέρωσης. Υπεύθυνη για την ενημέρωση και το περιεχόμενο του site είναι μία πολύ έμπειρη συντακτική ομάδα που εκπαιδεύεται συνεχώς και ακολουθεί τις βέλτιστες και πιο σύγχρονες πρακτικές στο digital publishing. Όλα αυτά φαίνεται πως έχουν αποδώσει και το κοινό έχει αγκαλιάσει αυτή τη στροφή του Sportdog.

Ήδη, το τελευταίο έτος, η επισκεψιμότητά του και οι βίντεο θεάσεις που πραγματοποιούνται στο site έχουν εκτιναχθεί, φτάνοντας τους 4.2 εκατομμύρια χρήστες τον μήνα Μάιο και ξεπερνώντας τα 4.5 εκατομμύρια video views. Οι επενδύσεις συνεχίζονται και η εικόνα του site επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις στο προσεχές διάστημα.

Με αυτοπεποίθηση, λοιπόν, και όρεξη για συνεχή βελτίωση, καλούμε και όσους δεν έχουν επισκεφθεί πρόσφατα το site, να μπουν να δουν το νέο μας -πάντα αθλητικό- προφίλ. Και αυτή είναι μόνο η αρχή.