Είναι επαγγελματίες ενός χώρου που μεταβάλλεται διαρκώς, με πολλές προκλήσεις αλλά και αναδυόμενες ευκαιρίες. Οι σημερινοί marketers ξεχωρίζουν για την ταχύτητα, την ευελιξία και δημιουργικότητα με την οποία κινούνται, υιοθετώντας νέα εργαλεία και έχοντας το χέρι τους διαρκώς στον «παλμό» του καταναλωτή. Το Marketing Week επιχειρεί να φέρει στο προσκήνιο τον σύγχρονο marketer, μέσα από μία first-ever Marketers Powerlist 100.

Οι marketers που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά συνθέτουν μία δυναμική και ιδιαίτερα «ζωντανή» επαγγελματική κοινότητα. Παρά το σχετικά μικρό της μέγεθος, η ελληνική αγορά χαρακτηρίζεται από έντονη ανταγωνιστικότητα, προσφέροντας έτσι πλήθος προκλήσεων αλλά και ευκαιριών στα στελέχη του κλάδου για δημιουργικότητα, εφευρετικότητα, υιοθέτηση νέων τάσεων και εργαλείων. Καθώς έχουμε συνηθίσει να στρέφουμε τον φακό περισσότερο στα έργα που σκιαγραφούν τη δράση του σύγχρονου marketing και λιγότερο στα πρόσωπα, το Marketing Week «πατά» πάνω στη διεθνή πρακτική των Powerlists και επιχειρεί να φέρει στο προσκήνιο τον επαγγελματία της ανθηρής αυτής κοινότητας.

Στην πρώτη λίστα Marketers Powerlist 100 που δημοσιεύει το Marketing Week, περιλαμβάνονται 100 υψηλόβαθμα στελέχη, marketers που έχουν «γράψει» στη συνείδηση του ευρύτερου κλάδου της εμπορικής επικοινωνίας ως επαγγελματίες που με τη συνολική τους δράση, ωθούν τον ρόλο του marketer ένα βήμα μπροστά. Η σύνθεση της λίστας έχει προκύψει μέσα από τις προτάσεις επιλεγμένης βάσης αναγνωστών του περιοδικού (με ανοιχτού τύπου ερώτηση, χωρίς προκαθορισμένες επιλογές), καθώς και μέσα από δημοσιογραφική έρευνα.

Πρόκειται για μια δυναμική λίστα που έρχεται να μας «συστήσει» πρόσωπα πίσω από ρόλους και να μας υπενθυμίσει τον πλούτο που χαρακτηρίζει το ανθρώπινο δυναμικό της σύγχρονης ελληνικής σκηνής marketing.

Σκοπός είναι την πρώτη αυτή γενική λίστα να ακολουθήσουν κι άλλες, με εναλλαγή προσώπων όπως αυτά αναδεικνύονται μέσα από την αγορά της εμπορικής επικοινωνίας και εξειδικεύοντας σε τομείς δραστηριότητας, ώστε το πανόραμα των marketers της ελληνικής αγοράς να γίνεται κάθε φορά ακόμη πιο πλούσιο, δυναμικό κι ενδιαφέρον.

Η σύνθεση της παρουσίασης έγινε με στοιχεία που μας έδωσαν τα ίδια τα στελέχη, ανταποκρινόμενα ευγενικά στο αίτημά μας για ένα πολύ σύντομο αλλά και συγχρόνως… δημιουργικό βιογραφικό.

Η πρώτη Marketers Powerlist 100, στη διάθεσή σας!

Βάντα Αγνιάδη
Marketing Senior Manager, Barilla Hellas, με διευρυμένη υπευθυνότητα στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ
«Έχοντας χτίσει 20 χρόνια πολύτιμης εμπειρίας στην Colgate Palmolive, τα 16 τελευταία στο Marketing, με αρμοδιότητες τόσο στην Ελλάδα όσο και στην ευρύτερη NA Ευρώπη, εντάχθηκα το 2018 στη μεγάλη και φιλόξενη οικογένεια της Barilla, αναζητώντας και κατακτώντας νέες εμπειρίες στον συναρπαστικό κλάδο των τροφίμων. Το προσωπικό μου moto: “Open heart, open mind, open doors”».

Θανάσης Αθανασόπουλος
Marketing Executive
Ένας ενθουσιώδης «καλλιτέχνης» του marketing, «παγιδευμένος» στο μυαλό ενός επιχειρηματία. Συνδυάζει πολύπλευρες δεξιότητες, όπως δημιουργικότητα και οργάνωση, περιέργεια και υπευθυνότητα, καινοτομία και προσαρμοστικότητα, απολαμβάνοντας την ομαδική δουλειά πάντα με στόχο το αποτέλεσμα.

Χάρης Αντωνόπουλος
Product Director, Επικεφαλής της Δ/νσης Ανάπτυξης & Διαχείρισης Υπηρεσιών Επικοινωνίας & Ψυχαγωγίας της Nova που απευθύνονται σε οικιακούς καταναλωτές & μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ο Χάρης Αντωνόπουλος έχει 20 χρόνια εμπειρίας στην Ανάπτυξη/ Διαχείριση Υπηρεσιών, Διαχείριση Έργων και στην Επιχειρησιακή Ανάπτυξη. Τον παθιάζει η υλοποίηση υπηρεσιών που δημιουργούν και καλύπτουν νέες ανάγκες, από το όραμα και τη στρατηγική, μέχρι την υλοποίηση και τη διαχείρισή τους.

Σπύρος Αρβανιτάκης
Marketing & Business Development Director, Consumer Products Division, L’Oréal Hellas
«Τα τελευταία 15 χρόνια στην αγορά, με ενεργοποιούν οι νέες τάσεις και οι ανάγκες των καταναλωτών, ενώ χαίρομαι να εμπνέω τις ομάδες να αναπτύσσουν νέες δεξιότητες».

Γεωργία Ασκητοπούλου
Senior Marketing and Communications Manager, Netcompany-Intrasoft
Senior Marketing & Communications professional, με διακρίσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Αφοσιωμένη με πάθος στο «χτίσιμο» brand equity και στο να χαράσσει τον δρόμο της επιτυχίας για εταιρείες και οργανισμούς. Περήφανη φίλη του σκύλου της, Bono!

Πόπη Ασλανίδου
Chief Marketing Officer, Watt+Volt
Ειδικεύεται στο χτίσιμο, αλλά και στη «μεταμόρφωση» brands. Στην πορεία της, έχει την τύχη να χειρίζεται στρατηγικά πολυεπίπεδα projects marketing με μοναδικές ομάδες, έμφαση στην online καινοτομία και την εμπειρία του πελάτη. Πιστεύει μόνο στις πράξεις και καθόλου στα λόγια.

Νίκος Βαρβαδούκας
VP Brand & Customer, Public Group
Δραστηριοποιείται στον χώρο του Marketing και του Omnichannel Customer Experience για 14+ χρόνια σε εταιρείες όπως Γερμανός, Diageo, Public, Papastratos/IQOS και Cosmos Sport. Ιδρυτικό μέλος GRECA, μέλος ΔΣ The Marketing Hub. Μotto του «Sky is not the limit when there are footsteps on the moon».

Κοσμάς Βελιώτης
Head of Consumer Marketing, Imperial Tobacco, South East Europe Cluster
Στέλεχος με 20ετη εμπειρία σε Ελλάδα και Μεγάλη Βρετανία με εστίαση στα FMCGs. Η επιτυχημένη του πορεία χαρακτηρίζεται από τη συνεισφορά του στη σύλληψη και την υλοποίηση σημαντικών λανσαρισμάτων Μαρκών (Davidoff Cigarettes), Κατηγοριών (myblu E-Cigarettes, Pulze Θερμαινόμενα Τσιγάρα) και Διαφημιστικών Καμπανιών (Slim Line Τσιγάρα).

Μαρία Βερούχη
Marketing & Customer Experience Directοr, Edenred Ελλάδας
Με 15+ χρόνια Sales & Marketing εμπειρίας, έχει οδηγήσει τον μετασχηματισμό ηγετικών εταιρειών στους κλάδους της πληροφορικής και των υπηρεσιών. Με μόττο «if there is a will, there is a way» ξέρει καλά ότι πίσω από κάθε μεγάλη επιτυχία βρίσκεται μία ενωμένη ομάδα!

Μιχάλης Βλασταράκης
Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας, Όμιλος Eurobank
Mε αρκετά χρόνια στο Business Development στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τα τελευταία χρόνια έχει επικεντρωθεί στο Corporate Marketing και στην ανάδειξη του brand της Eurobank. Αδυναμία του οι startups και κάθε ενέργεια και πράξη που μπορεί «να μας πάει όλους μπροστά».

Αλίκη Βούλγαρη
Marketing Manager Άμστελ & Ciders (Μηλοκλέφτης & Strongbow), Αθηναϊκή Ζυθοποιία
«Μετά από 12 χρόνια στον χώρο του marketing, ένα πράγμα μπορώ να πω με σιγουριά. “Το συστατικό για επιτυχημένες στρατηγικές και επικοινωνίες είναι να βάζουμε τον καταναλωτή στο κέντρο”. Ο πιο κομβικός σταθμός στην καριέρα μου, η καμπάνια της Άλφα 2016 ”Ο χορός”, καθώς άλλαξε τη νόρμα στη διαφήμιση και στην μπίρα».

Γιάννης Γαβριηλίδης
Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ (CMO. Chief Marketing Officer), Public – MediaMarkt
Εμπειρίες από 3 χώρες και 3 διαφορετικά sectors. Φανταστικές ομάδες και συνεργασίες. Λανσάρισμα Barilla στην Αμερική και market leadership. Συσκευασίες Amita, Amita Motion Θετική Ενέργεια. Qδάκια και F2G. Rebranding TIM/Wind, τov αείμνηστο «Πρόεδρο» και τον Πίου κ.λπ. Τώρα CMO στο Public!

Παναγιώτης Γαβριηλίδης
Chief Marketing Officer Οικιακών Πελατών Ομίλου ΟΤΕ
Μετρά 27 χρόνια εμπειρίας και συνεχίζει, φέρνοντας επανάσταση στο telco industry με καινοτόμα digital προϊόντα και υπηρεσίες. Πιστεύει στη δύναμη της μουσικής, γιατί όπως κάθε ταινία, έτσι και η ζωή έχει το δικό της soundtrack. Το κλειδί της επιτυχίας για τον ίδιο, είναι να αγαπάμε ό,τι κάνουμε.

Λίντα Γαλάζιου
e-Commerce & CRM Director, Celestino
Με 14 χρόνια εμπειρίας στο Digital & το e-Commerce, πολλές βραβεύσεις και συμμετοχές σε κριτικές επιτροπές, αλλά και global success stories, έχει συνδέσει το όνομά της με τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας. Μόττο της είναι το «Η επιτυχία έρχεται πριν από την εργασία μόνο στο λεξικό».

Κωνσταντίνος Γκορτζής
Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας & ΕΚΕ, Groupama Ασφαλιστική
Επικεφαλής Marketing και Επικοινωνίας, με ιστορικό επιδόσεων στους κλάδους των FMCGs, των τηλεπικοινωνιών, της ενέργειας και της ασφάλισης. Με εμπειρία στο Marketing Management, στη διαχείριση Εταιρικών Σχέσεων και περιβαλλοντικών ζητημάτων, στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, στη διαχείριση κρίσεων, στη διαφήμιση (ATL & BTL), μέσα από ένα ισχυρό πλαίσιο PR & Media relations.

Τατιάνα Δικαστοπούλου
Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Marketing & Business Development, Eurolife FFH Insurance Group
Εργάζεται στον χώρο του Marketing με το ίδιο αμείωτο κέφι και ενθουσιασμό όπως την πρώτη ημέρα που ξεκίνησε. Δίνει ιδιαίτερο βάρος στις διαπροσωπικές και ειλικρινείς σχέσεις. Δεν εφησυχάζει, λατρεύει το «καινούριο», ενώ βασικό χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς της είναι η ενσυναίσθηση.

Λοΐζος Εξαδάκτυλος
Trade Support Manager GMCI Cluster, BAT
Διαθέτει πολυετή εμπειρία σε διαφορετικούς εμπορικούς ρόλους σε πολυεθνικό επίπεδο με επιτυχή αποτελέσματα.
Έχει σαν ταλέντο την ανάπτυξη ανθρώπων μέσω coaching και συνεχόμενης υποστήριξης. Θα ήθελε να έχει ένα αγγλικό μπουλντόγκ και τον χρόνο να το φροντίζει.

Tίνα Εξάρχου
Marketing Director, Χήτος ABEE-Ζαγόρι
MBA@Cardiff Business School UK, BSc Mktg@Deree Coll., Διοικ.Επιχειρήσεων-ΑUEB, #PassionateMarketeer & Strategist-Certified Digital Marketeer. Εμπειρία: 20+ χρόνια σε Corporate Strategy/Brand Creation/Advertising/Packaging Design/360ο Marketing Plans. Εταιρείες: Δέλτα, BSH. 5+ νέα brands, 70+TVCs. Επιτεύγματα: >30 βραβεία, 1 Silver Effie Award!, 1st FMCG Augmented Reality project-Ελλάδα. Μεγαλύτερο επίτευγμα: Μαμά 8χρονων διδύμων!

Μάνος Εξαρχουλάκος
Εμπορικός Διευθυντής, ZeniΘ
Μέχρι πρότινος Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας και Digital Strategy της ZeniΘ, άλλαξε τα δεδομένα στο marketing του κλάδου της ενέργειας, έχοντας στο ενεργητικό του ένα επιτυχημένο rebranding αλλά και πρωτοποριακές συνεργασίες που ανέδειξαν το ανθρώπινο πρόσωπο της ZeniΘ και τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες της.

Γιολάντα Ευφροσυνίδου
Διευθύντρια Marketing Omnichannel, Metro AEBE
Σημαντική επίτευξή της στη Λιανική αποτέλεσε το πρωτοποριακό έργο της ενσωμάτωσης της welovesupermarket.gr στα καταστήματα My market για να δημιουργηθεί το e-shop My market, και ο στρατηγικός σχεδιασμός και υλοποίηση του e-shop Metro Cash and Carry που πρόκειται να εγκαινιαστεί, προσφέροντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία στους επαγγελματίες Μεταποίησης και HORECA.

Πηνελόπη Ζαούδη
Senior Marketing Manager Luxury Spirits, Diageo
«Με 12 έτη εμπειρίας στον τομέα των spirits και του luxury, η κινητήριος δύναμή μου είναι ο σχεδιασμός στρατηγικής και το πάθος για την ουσιαστική σύνδεση του καταναλωτή με τα brands».

Αλέξανδρος Ζαπανιώτης
Managing Director, Coffee Island
«Πολυτεχνίτης» των Πανεπιστημίων Πατρών και Λισαβόνας. Ενθουσιώδης και λάτρης της ομαδικής συνεργασίας. Πιστεύει στα brands με έντονη προσωπικότητα, συνέπεια και θετικό πρόσημο στην κοινωνία. Αγαπημένη ατάκα «Δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω».

Χάιδω Ηλιοπούλου
Ηead of Brand, Marketing Communications, Media and Insights, Vodafone Ελλάδας
Δραστηριοποιείται στον χώρο του marketing και της επικοινωνίας, έχοντας αναλάβει με επιτυχία τον μετασχηματισμό σημαντικών brands. Είναι εκλεγμένο μέλος στο ΔΣ του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας, καθώς και μέλος του Advisory Board του The Marketing Hub. Λατρεύει τις vegan συνταγές, τα μακρινά ταξίδια και τον ποιοτικό χρόνο
με την οικογένεια.

Μαρία Ηρωίδη
Marketing Director, Olympic Brewery-Part of Carlsberg Group
Η Μαρία Ηρωίδη αποτελεί στέλεχος με μακρά και επιτυχημένη καριέρα στον χώρο του Marketing, τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στην αγορά του εξωτερικού. Λέει όχι στα τετριμμένα και αναζητάει διαρκώς τις τάσεις που ανατρέπουν τα δεδομένα, με γνώμονα πάντα τη δημιουργικότητα!

Νιόβη Καλλέργη
CMO & Αντιπρόεδρος, Κafea Terra Food & Drinks SA
Από το 1989 αφιερώνεται με πάθος στην ανάπτυξη της κουλτούρας του καφέ με τις μάρκες Illy και Dimello. Ως ιδρυτικό μέλος, συμβάλλει στην ενσωμάτωση της νεότερης γενιάς στη συμπαγή εταιρική κουλτούρα και τη διατήρηση της ζωηρής υπόστασης των brands με σεβασμό στο περιβάλλον. Αγαπημένο της motto: «Αγαπάμε ό,τι κάνουμε… και κάνουμε ό,τι αγαπάμε».

Δήμητρα Καλπακτσή
Marketing Manager Drinks/ Non-Dairy & Vitaline, Δέλτα Τρόφιμα ΑΕ
Marketing Manager με μεγάλη εμπειρία στον κλάδο των FMCGs. Οργανωτική, με στρατηγικές δεξιότητες, εργάζεται στην εταιρεία Δέλτα Τρόφιμα, έχοντας σχεδιάσει μεγάλες καμπάνιες επικοινωνίας και επαναλανσαρίσματα για γνωστά brands, όπως το Milko και ο χυμός Life.

Χάρις Καμπάνη
τ.Marketing Manager, Εθνική Τράπεζα Ελλάδος
Στέλεχος με μακρά πορεία στον χώρο του marketing, ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της το 1996 στη Διεύθυνση Marketing της Εθνικής Τράπεζας, λίγα μόλις χρόνια μετά τη σύστασή της. Μετά από 37 συναπτά έτη στην τράπεζα, συνταξιοδοτήθηκε στα τέλη Ιουλίου του 2021, νιώθοντας πλήρης και απόλυτα ικανοποιημένη από το αναπόσπαστο και πολύ δημιουργικό αυτό κομμάτι της ζωής της.

Ελένη Κεφερλή
Διευθύντρια Στρατηγικής και Marketing, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός
Η Ελένη Κεφερλή δραστηριοποιείται 20 χρόνια στον κλάδο του Marketing και της Επικοινωνίας με κορυφαίες συνεργασίες στο retail. Πιστεύει στη στρατηγική και την ομαδικότητα. Μόττο της είναι: «Το να κάνεις κάθε μέρα αυτό που αγαπάς είναι Τρόπος Ζωής».

Εύη Κλαουδάτου
Διευθύντρια Marketing, Alpha Bank
Με 20+ χρόνια εμπειρίας στη δημιουργία ταυτότητας των brands και στρατηγικής επικοινωνίας, είναι high-speed thinker με διορατικότητα. Ορόσημα στην πορεία της η συμμετοχή στη Διεύθυνση εικόνας και ταυτότητας των Ολυμπιακών Αγώνων 2004 και η ηγεσία του τμήματος marketing των πολυκαταστημάτων Αttica από το ξεκίνημα της λειτουργίας τους και για 17 χρόνια.

Γιώργος Κλειβοκιώτης
Chief Marketing Officer, Blueground
O Γιώργος ηγείται της παγκόσμιας ομάδας marketing της Blueground τα τελευταία πέντε χρόνια. Θα τον βρείτε να δουλεύει σε κάποιο cafe κάπου ανάμεσα στο Ντουμπάι, την Αθήνα και τη Νέα Υόρκη. Πιστεύει ότι η ουσία του marketing βρίσκεται στην ίδια την εμπειρία του πελάτη.

Μαρίνα Κλειβοκιώτου
Head of Marketing GR&IL cluster, GSK
Με πολυετή πορεία στον χώρο του marketing, από υψηλόβαθμες θέσεις και σε εταιρείες διαφόρων κλάδων, τα τελευταία 12 χρόνια ανήκει στο δυναμικό της GSK. Διαθέτει αποδεδειγμένη εμπειρία, μεταξύ άλλων, σε market planning & research, marketing management και strategy.

Αλέξανδρος Κλωνάρης
Director, Brand Communications, Reebok Europe
«Μετά από 10+ χρόνια σε οργανωμένα τμήματα marketing σε μεγάλες πολυεθνικές, πιστεύω ακράδαντα πως η σωστά διατυπωμένη επικοινωνία και το καλά οργανωμένο marketing μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο. Είναι στο χέρι μας να τον αλλάζουν προς το καλύτερο».

Άννα Κολυβά
Marketing Director, Γρηγόρης ΑΒΕΕ
Με πολυετή εμπειρία στο marketing και την αγορά του food service, η Άννα Κολυβά έχει συμβάλλει με την ομάδα της στην ανάπτυξη και υλοποίηση της omnichannel στρατηγικής του brand Γρηγόρης. Είναι απόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων και κάτοχος MBA, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Μαριάνα Κορδοπάτη
Senior Marketing Director, South East Europe, P&G
Έμπειρο στέλεχος της ελληνικής αγοράς marketing. Ανήκει στο δυναμικό της Procter & Gamble εδώ και 17 χρόνια, ενώ τα τελευταία 5 ηγείται του τμήματος Marketing της ΝΑ Ευρώπης. Πιστεύει ότι οι εταιρείες και τα brands μπορούν να αποτελέσουν «δύναμη καλού και δύναμη ανάπτυξης» και να αλλάξουν τον κόσμο και προτρέπει όλους μας να αναλάβουμε δράση για πιο μεγάλα και γενναία πράγματα.

Υβέτ Κοσμετάτου
Chief Marketing and Communications Officer, Lamda Development SA
Ελλάδα, εξωτερικό, καταναλωτικά, τηλεπικοινωνίες, τραπεζικά, Ελληνικό, ΣΔΕ, ΣΕΕ, Αριστεία, εθελοντισμός, Make-A-Wish, προκλήσεις, επιτυχίες, απογοητεύσεις, σύζυγος, μαμά, μαγειρική, ταξίδια, επιμονή, χαμόγελα, αισιοδοξία, θετική σκέψη, πίστη στους ανθρώπους. Με άλλα λόγια; Υβέτ Κοσμετάτου.

Κατερίνα Κουκουτάρη
Vice President Marketing & Communications, Alfa Pastry
Σε ηλικία μόλις 24 ετών αναλαμβάνει τη θέση της Διευθύντριας Μάρκετινγκ στην Alfa Αθ. Κουκουτάρης ΑΕΒΕ. Στην καταγωγή της από τη Μακεδονία αποδίδει την εστίαση στην ουσία και την ορμή για δημιουργία. Θεωρεί πρόκληση το να επαληθεύει κάθε μέρα το μεγαλείο της παράδοσης και την ίδια στιγμή να αναζητά μαζί με τους ανθρώπους της, τη διαφορά στο αύριο της διατροφής.

Κοσμάς Κροκίδας
Group Marketing Director, όμιλος εστίασης Vivartia
Ο Κοσμάς Κροκίδας εργάζεται στον όμιλο εστίασης της Vivartia από το 2014. Τα τελευταία 3 χρόνια κατέχει τη θέση του Group Marketing Director του ομίλου, έχοντας στην ευθύνη του τη στρατηγική marketing όλων των σημάτων. Είναι κάτοχος πτυχίου BA (Hons) in Communication, Culture & Media από το Coventry University και MBA με κατεύθυνση στο marketing από το University of Leicester.

Ράνια Κυριακού
Marketing Manager Beverages, PepsiCo Hellas
Η Ράνια διαθέτει 18 χρόνια εμπειρίας στη αγορά των καταναλωτικών αγαθών αλλά και στον τομέα της διαφήμισης, εργαζόμενη σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες. Είναι κάτοχος πτυχίου Marketing και MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Πάνος Κωνσταντόπουλος
Vice President, Stoiximan
Ο Πάνος Κωνσταντόπουλος είναι μέλος της Kaizen Gaming από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της και, μέσα σε 10 χρόνια, κατάφερε να δημιουργήσει μια ομάδα από 52 άτομα με παρουσία σε 8 αγορές σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική!

Αλέξανδρος Κωστήρογλου
Business Development Manager, Volvo Car Hellas
Στέλεχος Marketing με εμπειρία 20+ ετών με διάφορα brands, όπως Toyota, ALBA Graduate Business School, Renault, Sfakianakis κ.ά. Από το 2011, ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη του brand της Volvo στην Ελλάδα, ενώ τελευταία συνδυάζει την εμπειρία του στον στίβο των πωλήσεων, ως Business Development Manager της Volvo Car Hellas.

Μαριαλένα Λημναίου
Marketing Director, Μέλισσα Κίκιζας ΑΕ
Marketing enthusiast με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας. Έχει σημαντική εμπειρία στο brand strategy και το portfolio management, ενώ τη συναρπάζει η καινοτομία και η δημιουργία νέων προϊόντων. Στο πλαίσιο της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί στις εταιρείες: Red Bull, Vivartia, Γερμανός, Perfetti Van Melle, Μέλισσα Κίκιζας.

Νάγια Λουκρέζη
Global Marketing Manager – SME and Private Leasing, LeasePlan Corporation
«Με πάθος για το Marketing, αγάπη για το digital και περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας, συνδυάζω δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα ως Global Marketing Manager στην LeasePlan Corporation, με ευθύνη 30 χωρών».

Χριστίνα Μηλιαράκη
Διευθύντρια Marketing Εγχώριας Εμπορίας, Όμιλος Ελληνικά Πετρέλαια
Διαθέτει πολυετή εμπειρία σε μεγάλες πολυεθνικές σε διοικητικές θέσεις Marketing στην Ελλάδα, σε clusters χωρών της Ευρώπης, αλλά και σε regional ρόλους με έδρα το Λονδίνο και το Άμστερνταμ. Με ενέργεια και πάθος αναπτύσσει με την ομάδα της τα εμπορικά σήματα της εταιρείας και χτίζει την ΕΚΟ ως το μεγαλύτερο, σύγχρονο, ελληνικό brand στην κατηγορία του.

Παναγιώτης Μιχάλης
Marketing Manager, Vivechrom Greece
Με μια μακρά θητεία στον χώρο του marketing, ο Παναγιώτης Μιχάλης εστιάζει στην υλοποίηση μακροπρόθεσμων στρατηγικών με γνώμονα την καινοτομία, την ποιότητα και τις ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους καταναλωτές.

Νίκος Μιχαλόπουλος
Marketing Director, Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης ΑΕ
Με marketing εμπειρία άνω των 17 ετών σε ηγετικές εταιρείες της Ελλάδας και του εξωτερικού, εστιάζει στην επίτευξη αποτελεσμάτων και συνολικής επιχειρηματικής ανάπτυξης. Ειδικεύεται, μεταξύ άλλων, στην εύρεση και αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης, μετατρέποντας τις ιδέες σε πράξεις και δημιουργώντας καινοτόμες στρατηγικές marketing.

Όλγα Μιχαλοπούλου
Marketing & Communications Director, ΑΒ Βασιλόπουλος
«Το marketing είναι storytelling, είναι το “πράσινο σενάριο” του Άλφρεντ Χίτσκοκ, που ξετυλίγει το πώς θέλουμε να κάνουμε τους ανθρώπους να νιώσουν και να συνδεθούν με μία μάρκα. Αυτό επιδιώκω εδώ και 20 χρόνια, πάντα με την ίδια περιέργεια και θαυμασμό για την ανθρώπινη συμπεριφορά».

Λιάνα Μόσχου
Διευθύντρια Επικοινωνίας και Στρατηγικής Μάρκετινγκ, όμιλος ΟΤΕ
Με 23 έτη εμπειρίας στις διεθνείς και εγχώριες τηλεπικοινωνίες, σήμερα χαράσσει τη στρατηγική επικοινωνίας του Ομίλου OTE. Με challenger mindset προσκαλεί σε out of the box συζητήσεις, που οδηγούν σε καινοτόμες ιδέες. Motto της: «Κερδίζουν όσοι τολμούν να βγουν off-road».

Μαρία Μουζακίτη
Head of Marketing & Communications, Beat
Αισθάνεται ξαφνικά μεγάλη όταν λέει ότι βρίσκεται στον χώρο για περισσότερα από 15 χρόνια. Έχει εργαστεί στα media, στη διαφήμιση, στο PR, ενώ τα τελευταία χρόνια βρίσκεται «στο τιμόνι» του marketing της εφαρμογής Beat.

Χάρης Μουρελάτος
Head of Digital Marketing, Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ
Διαθέτει 10 χρόνια επιτυχημένης πορείας στο ψηφιακό περιβάλλον, με έμφαση στο Digital & Omni-channel marketing, το CX και το Performance. Περήφανος επικεφαλής 30 μαχητικότατων marketers & προσκεκλημένος ομιλητής σε workshops & MScs. Ο στόχος είναι η πρόκληση & αυτό τον κινητοποιεί.

Σοφία Μουσδράκα
Marketing Food GR & CY, Public Policy & Government Affairs, PepsiCo
Στέλεχος με 28 χρόνια εμπειρίας στον χώρο του marketing, sales, insights και supply network σε ηγετικές θέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό για τις εταιρείες P&G και PepsiCo. Κάτοχος πτυχίου Εφαρμοσμένης Πληροφορικής/OΠΑ και Διοίκησης Επιχειρήσεων/Deere College. Αντιπρόεδρος στο ΔΣ του ΣΕΒΑ.

Έλια Μπαϊμά
Chief Commercial Officer, Δέλτα Τρόφιμα ΑΕ
Ιδιαίτερα έμπειρο στέλεχος σε εμπορικές θέσεις ευθύνης, συμβάλλοντας ενεργά στη στρατηγική και την υλοποίηση του οράματος και των επιχειρηματικών πλάνων μεγάλων brands, όπως: Δέλτα, Goody’s, Everest, ΑΒ Βασιλόπουλος. Είναι κάτοχος MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και MA στις Πολιτικές Επιστήμες, ενώ μιλά άπταιστα γαλλικά και αγγλικά.

Ντιάνα Μπίρμπα
Marketing Manager Coca-Cola Europe – Shape Choices, The Coca-Cola Company
«Περισσότερα από 20 χρόνια δημιουργίας, έμπνευσης και σκληρής δουλειάς, χτίζοντας brands μαζί με ανθρώπους που μοιραζόμαστε ίδιες αξίες και κοινό όραμα για ένα καλύτερο κόσμο. Διαχρονικά δίπλα στη νέα γενιά ως μέντορας και business instructor του Panteion AD&PR Lab».

Χριστίνα Μπίστη
Consumer & Marketplace Insights Manager, Nestle Hellas
Έχει μελετήσει, συνθέσει και αξιολογήσει insights των καταναλωτών για λογαριασμό 30 διεθνών και τοπικών brands, συνεργαζόμενη με παραπάνω από 20 εταιρείες ερευνών. Επίσης, για 15 χρόνια έχει βρεθεί στο τιμόνι 10 σοκολατένιων brands της Nestle.

Χριστόφορος Μποζατζίδης
Marketing Communications & Retail Product Directors, Wind Hellas
Έμπειρο στέλεχος στον χώρο του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων, έχοντας αναλάβει θέσεις αυξημένης εμπορικής ευθύνης για μεγάλα Brands μεταξύ των οποίων Multirama, Γερμανός, Cosmote και Wind Hellas. Κατέχει πτυχίο Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, καθώς και MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, άλλα και Executive MBA από το Alba Graduate Business School. Έχει διατελέσει μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας.

Βίβιαν Μπουζάλη
Γενική Διευθύντρια Επικοινωνίας & Στρατηγικής Marketing, Mytilineos
Η Βίβιαν Μπουζάλη είναι Γενική Διευθύντρια Επικοινωνίας & Στρατηγικής Marketing της Mytilineos, μίας διεθνούς βιομηχανικής και ενεργειακής εταιρείας με δυναμική παρουσία και στις 5 ηπείρους. Διαθέτει μακρά εμπειρία σε διάφορους τομείς της επικοινωνίας, όπως σε αυτούς της πολιτικής επικοινωνίας, της επικοινωνιακής στρατηγικής, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και των δημοσίων σχέσεων.

Δημήτρης Νικολαΐδης
Vice President Marketing & Business Development, Peoplecert
Από την ένταξή του στην Peoplecert το 2007, ο Δημήτρης Νικολαΐδης έχει επιταχύνει τη μετατροπή της εταιρείας σε έναν παγκόσμιο οργανισμό, ο οποίος προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες
σε 200 χώρες.

Χαρά Νταλέκου
General Manager Group Marketing, Εθνική Τράπεζα Ελλάδος
Μια marketeer με μοναδική εμπειρία σε πολυεθνικούς και ελληνικούς οργανισμούς και δυναμικούς κλάδους. Η εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία της ξεκίνησε στη Unilever, συνεχίστηκε στην Ψυχαγωγία (Εμπορική Διευθύντρια στα Ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα), πέρασε στην Τηλεφωνία (Head of Marketing ΝΑ Ευρώπης, Sony Erickson) και απογειώθηκε στις Υπηρεσίες (8 χρόνια Marketing Director στην Aegean).

Φοίβη Παναγιωτοπούλου
Marketing & E-Commerce Director, Attica Department Stores
Διαθέτει πολυετή εμπειρία σε διοικητικές θέσεις μεγάλων εταιρειών στον κλάδο των καλλυντικών αλλά και της επικοινωνίας. Από τα σημαντικότερα projects της στον όμιλο Attica ήταν o σχεδιασμός, η υλοποίηση και το λανσάρισμα του επιτυχημένου e-shop των πολυκαταστημάτων Attica, ενώ σύντομα θα λανσάρει τη νέα,
σύγχρονη version του.

Σταύρος Παπαδόπουλος
Marketing Director, BSH
Με εμπειρία 20 ετών στον χώρο του Marketing και των Πωλήσεων, έχει αναλάβει θέσεις αυξημένης ευθύνης για leading brands. Το συναισθηματικό δέσιμο brand και καταναλωτή είναι ο φάρος του. Η φιλοσοφία του: «Τίποτα δεν είναι τόσο καλό που να μην μπορεί να βελτιωθεί».

Αγάπη Παπαδοπούλου
Group Business Development & Marketing Director, Μιχάλης Αραμπατζής ΑΒΕΕ (Vivartia)
H Aγάπη Παπαδοπούλου ανέλαβε πρόσφατα καθήκοντα Group Business Development & Marketing Director, στην εταιρεία Μιχάλης Αραμπατζής ΑΒΕΕ (Vivartia), μετά από μία επιτυχημένη θητεία χρόνων ως Marketing & CSR Director στην Μπάρμπα Στάθης ΑΒΕΕ και αργότερα ως Deputy CEO. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων με ειδίκευση στο Marketing και είναι κάτοχος MBA από το Ελληνικό Ινστιτούτο Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Ιωάννα Παπαδοπούλου
Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
«“Επαγγελματικές Συντεταγμένες”: Aviation και Marketing. “Πυξίδα”: Σπουδές σε Φιλοσοφία / Ψυχολογία, Διεθνείς Οικονομικές Σχέσεις, Marketing και επαγγελματική εμπειρία σε διμερείς αεροπορικές συμφωνίες, διεθνείς αεροπορικές σχέσεις και διοίκηση αερομεταφορών. “Μηδενική Απόκλιση”: Ό,τι με εμπνέει αποτελεί την καθημερινή επαγγελματική μου ενασχόληση -και το αντίθετο».

Ειρήνη Παρσά
Marketing Director, Nak Shoes
Κατέχει τη θέση της Marketing Director στην Nak Shoes από το 2014 και έκτοτε αναζητά πάντα τρόπους να εξελίσσει την εταιρεία και να την καθιστά ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και inclusive brands του κλάδου. Ως λάτρη της αυτο-ανάπτυξης θα τη συναντήσεις συνεχώς με ένα βιβλίο στο χέρι!

Μαρίζα Πετράκου
Marketing Manager, BMW
Διαθέτει εμπειρία 22 ετών στο Marketing και την Επικοινωνία, κατέχοντας διευθυντικές θέσεις στις αγορές αυτοκινήτου και μόδας. Expert σε strategic marketing, ψηφιακά Μέσα, πολυκαναλικές καμπάνιες, εταιρική επικοινωνία και PR, έχει δύο παιδιά, αγαπάει τη σωματική και πνευματική άσκηση και τα ταξίδια.

Λουκάς Πετρούνιας
Head of Marketing & Customer Loyalty, Τράπεζα Πειραιώς
Διαθέτει 20 χρόνια εμπειρίας στο Marketing & την εμπορική επικοινωνία, έχοντας υπηρετήσει στρατηγικούς στόχους για περισσότερα από 50 brands. Έχει διδάξει Στρατηγική Επικοινωνίας, Storytelling & Digital Marketing στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 2015 εργάζεται στην Τράπεζα Πειραιώς έχοντας την ευθύνη ή συμμετέχοντας σε έργα για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη & τον ψηφιακό μετασχηματισμό του οργανισμού.

Αναστασία Πλοιάρχου
Marketing Director – Greece, International, Ε.Ι.Παπαδόπουλος ΑΕ
Fan του Bruce Springsteen που ασχολείται με το marketing, με αυτήν τη σειρά. Προσπαθεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ξεφύγουν από την μετριότητα και να επιτύχουν απτά αποτελέσματα. Μαμά που «παλεύει» με την εφηβεία, αλλά και μεταμεσονύκτια… snacker. «Μην με μελετήσετε. Δεν θα αποφοιτήσετε».

Κατερίνα Πολλάτου
Airline Marketing & Development Manager, Fraport Greece
«25 χρόνια αεροδρομιακό marketing… η χαρά του να φέρνεις τον κόσμο όλο στην “πόρτα” σου, να καλωσορίζεις όλο και περισσότερες αεροπορικές εταιρείες, να προωθείς την Ελλάδα στα 4 σημεία του ορίζοντα, να συμβάλλεις στην ανάπτυξη της χώρας σου και να προσφέρεις έργο που διακρίνεται διαχρονικά για την ποιότητα και συνέπειά του».

Αντώνης Πολυκανδριώτης
Marketing Manager, Exports, Δέλτα Τρόφιμα ΑΕ
Marketing Manager – Exports στη Δέλτα, υπεύθυνος για την end-to-end εικόνα όλων των προϊόντων της Δέλτα, τα οποία εξάγονται αυτήν τη στιγμή στο εξωτερικό. Έχει περάσει από διάφορες θέσεις σε τμήματα marketing εταιρειών FMCG και αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αθηνά Ποπώφ
Snacks, Coffee & Premium Spirits Business Director, Coca Cola HBC
Μετά από 23 χρόνια εμπειρίας σε πολυεθνικές εταιρείες, εξακολουθεί να βρίσκει inspiration στη δουλειά της! Έχει αναλάβει εμπορικές θέσεις και σε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, κατέχει MBA από το Cardiff University, ενώ το motto της είναι «Do it with passion or not at all!».

Αντώνης Ρεβύθης
Head of Marketing, Lidl Hellas
«Σε ένα περιβάλλον που συνεχώς αλλάζει, και σε έναν κλάδο όπως το λιανεμπόριο που κινείται σε υψηλές ταχύτητες, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να παραμένεις σε εγρήγορση σχεδιάζοντας δυναμικές και στοχευμένες στρατηγικές επικοινωνίας».

Παναγιώτης Ριτσώνης
Marketing Senior Manager, Mercedes-Benz Cars
«Γεννημένος το 1979, στην οικογένεια της Mercedes-Benz από το 2004, αναζητώ την έμπνευση παντού γύρω μου, με κινητοποιούν οι δυνατότητες που προκύπτουν και αντλώ ενέργεια από τις στιγμές με την τετραμελή πλέον οικογένειά μου».

Γιάννης Ρόκκας
Chief Marketing Officer, ΟΠΑΠ ΑΕ
Στην εικοσαετή και πλέον επαγγελματική του διαδρομή, έχει εργαστεί σε θέσεις υψηλής ευθύνης στον τραπεζικό κλάδο και τον κλάδο διαφήμισης σε Ελλάδα και εξωτερικό. Είναι κάτοχος B.Sc. in International Business and Marketing από το Marquette University, καθώς επίσης και M.A. in Global Marketing Communication and Advertising από το Emerson College.

Μάριαμ Σάντρι
Marketing Director, Praktiker
Creative thinker που αγαπά τις προκλήσεις, καθώς έτσι δημιουργούνται ομάδες, ιδέες, όραμα, ουσιαστικές πρωτοβουλίες, σημαντικές διακρίσεις και εξαιρετικά αποτελέσματα. Από τους πρώτους marketers που ασχολήθηκαν έμπρακτα με το accessibility στο retail.

Γέλφη Σαμπατακάκη
Επικεφαλής Group Marketing & PR, Τράπεζα Eurobank
Πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας στο Marketing και την Επικοινωνία. Πώς τα κατάφερε σε πολλαπλές θέσεις ευθύνης διαφορετικών industries; Αδιάκοπη γνώση.

 

Δημήτρης Σερίφης
Foods Director, Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης
Ο Δημήτρης Σερίφης είναι Foods Director της Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης και μέλος του ΔΣ. Ως επικεφαλής της ομάδας, έχει καταφέρει τη σταθερή ανάπτυξη και τις επιτυχημένες καμπάνιες κορυφαίων brands όπως η Hellmann’s και η Knorr.

Ιωάννης Σηφάκης
Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Marketing & Bancassurance, Εθνική Ασφαλιστική
Διαθέτει 25ετή εμπειρία στο marketing, τις πωλήσεις και το business development σε στρατηγικές θέσεις ευθύνης σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, όπως Nestlé UK Ltd, Citibank London, Greece, Τράπεζα Πειραιώς, ING Πειραιώς Bancassurance, ING, ΑΤΕ Ασφαλιστική, μέλος της Τρ. Πειραιώς. Είναι κάτοχος ΒΑ (Hons) Management & Finance και ΜΒΑ από το Durham University UK.

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας, KPMG
Έπειτα από μακρά πορεία στον διαφημιστικό κλάδο και αρκετά βραβεία Ερμής στο ενεργητικό του, η KPMG αποτέλεσε το ιδανικό έδαφος για να ανθίσουν οι πιο δημιουργικές B2B marketing πρακτικές.

Θωμάς Σιόλας
Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας, Avis
Διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του marketing και της επικοινωνίας. Είναι υπεύθυνος για τη διατήρηση και ενδυνάμωση της εταιρικής εικόνας της Avis, καθώς επίσης και για τη στρατηγική επικοινωνίας και διαφήμισης της εταιρείας.

Βάσια Σούλου
Marketing Director, Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης
Με 19 χρόνια εμπειρίας στον χώρο του FMCG και Retail Marketing, έχει ηγηθεί στο χτίσιμο leading προϊόντων, στον μετασχηματισμό ομάδων και στη δημιουργία μοναδικών συνεργασιών. Στο κέντρο όλων των αποφάσεών της βρίσκεται ο καταναλωτής και κινητήρια δύναμή της είναι να αφήνει ένα θετικό αποτύπωμα στην καθημερινότητά του.

Χάιδω Σπαγγούρου
Marketing Manager, Lufthansa Group
«Η αγάπη μου για ταξίδια με προσγείωσε στον όμιλο Lufthansa. Ο πολύχρωμος χώρος του Marketing με κέρδισε από πολύ νωρίς. Οι πτήσεις ευχάριστες, με καμπάνιες πρωτοπόρες και δημιουργικές για την προώθηση και ενίσχυση του ομίλου στην Ελλάδα».

Θανάσης Σπυριδώνης
Marketing Director, Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Μετρά πάνω από 12 χρόνια εμπειρίας στον χώρο του marketing και του product management με παρουσία σε local, regional και global ρόλους στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Με έμφαση στη στρατηγική και την καινοτομία και σημαντικές επιτυχίες στα κομμάτια της δημιουργίας καμπανιών και μαρκών και της ανάπτυξης νέων προϊόντων και κατηγοριών.

Δέσποινα Σπυριλιώτη
Marketing Director, Κορρές
Mία πολίτης του κόσμου που έχει ζήσει σε Ευρώπη και Αμερική και αγαπά να χτίζει μάρκες που κάνουν disrupt την αγορά. Μια brand developer με δύναμη και ευαισθησία, περιέργεια και ένστικτο.

Δημήτρης Σταϊνχάουερ
Managing Partner, Concepts
Με πάνω από 20 χρόνια στο τιμόνι της Concepts, ο Δημήτρης Σταϊνχάουερ αποτελεί έναν δυναμικό και καινοτόμο επιχειρηματία, ενώ βρίσκεται πίσω από γνωστά brands όπως τα Skinos Mastiha Spirit και Mastiqua. Δεν εφησυχάζει και δεν σταματά να αναζητά φρέσκιες ιδέες.

Κώστας Σταματάκης
Chief Marketing Officer, Dixons SEE Kotsovolos
«Η “εμπειρία” που απολαμβάνει κάποιος στον χώρο του Marketing είναι μοναδική και ατελείωτη. Και στην περίπτωσή μου, μετρά 3 από τα πιο διάσημα brands στην Ελλάδα, 100+ brand καμπάνιες, 300+ βραβεία και χιλιάδες ιδέες, πρωτοβουλίες, στιγμές και ιστορίες με μοναδικούς συναδέλφους και συνεργάτες».

Μάγια Στυλιανού
Energy Efficiency Services, Corporate Communications & CSR Director, Elpedison
Διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας σε Marketing, Επιχειρησιακή Ανάπτυξη, Επικοινωνία και ΕΚΕ, σε διευθυντικές θέσεις σε Βιομηχανία, Media, Τηλεπικοινωνίες και, τα τελευταία 10 χρόνια, στην αγορά Ενέργειας. Κατέχει MBA από το Henley Business School και MSc-in-Energy από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

Χάρης Τάκας
Senior Marketing Director, Efood
Ο Χάρης Τάκας είναι μέλος της ομάδας marketing του Efood τα τελευταία έξι χρόνια. Διαβάζει πολύ, γελάει δυνατά και του αρέσει το καλό φαγητό. Θα τον συναντήσεις αρκετά συχνά στο Linkedin, να αναλύει τα αγαπημένα του θέματα.

Σάββας Τορτοπίδης
Chief Digital Officer (CDO), Μασούτης
Με εμπειρία άνω των 20 ετών σε retail industry, logistics, back office και ηλεκτρονικό εμπόριο, κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας έχει περάσει από πολλαπλές θέσεις ευθύνης και C-level ρόλους. Πιστεύει στο ομαδικό πνεύμα, ενώ πάθος του είναι οι καινοτομίες που βασίζονται στις νέες τεχνολογίες.

Αγγελική Τσενέ
Customer Experience Director, Toyota Hellas
Λειτουργεί πάντα με τον πελάτη στο επίκεντρο της στρατηγικής που σχεδιάζει, ενώ επιδιώκει την καινοτομία και τη διαφοροποίηση, πάντα ένα βήμα πριν τον ανταγωνισμό. Έτσι, έχει χτίσει iconic brands, τα οποία κατέχουν κορυφαία μερίδια αγοράς, έναντι και της παγκόσμιας αγοράς, αλλά κυρίως έχει δημιουργήσει υπεραξία στο «ταξίδι του καταναλωτή».

Έρση Τσουκάκη
Marketing Manager Greek Brands, Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Εδώ και 18 χρόνια έχει εργαστεί σε κατηγορίες που της έμαθαν ότι η δουλειά είναι διασκέδαση. Από το «Keep Walking» του Johnnie Walker στο «Do What You Can’t» της Samsung ξέρει ότι τα πάντα γίνονται, όταν συνεργάζεσαι με ομάδες που σε εμπνέουν. Σήμερα είναι περήφανη που διαχειρίζεται τις μάρκες Άλφα, Μάμος και Νύμφη στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Λύσανδρος Φαληρέας
Marketing Director, e-fresh.gr
Μετά από επιτυχημένη μουσική καριέρα ως συνιδρυτής των Imam Baildi, πέρασε σε managerial ρόλους FnB & FMCG, με βασικό σταθμό την Ergon. Το 2020 ανέλαβε διευθυντική θέση στο online retail ως υπεύθυνος στρατηγικής επικοινωνίας και υλοποίησης νέων product features συντονίζοντας ομάδες sales, ΙΤ και προμηθευτών της εταιρείας.

Ισμήνη Φατσή
Marketing Manager, Coffee Berry Greece-Cyprus-Egypt
«Με εμπειρία σε κλάδους όπως τρόφιμο, FMCG, retail και φαρμακείο, σε Ελλάδα, Αγγλία και Κύπρο, η εξέλιξη και η επιτυχία των ομάδων μου παραμένουν οι πιο περήφανες στιγμές μου».

Τζίνα Φίλιου
Marketing Director, FrieslandCampina Hellas-Nουνού
«Με εμπειρία 20 ετών, μετουσιώνω το πάθος και τη δημιουργικότητά μου, σε στρατηγικές marketing για brands που κερδίζουν στην αγορά. Έμπνευση μου η “νοοτροπία του νικητή” και κινητήριος δύναμη, η ομάδα και οι συνεργάτες μου».

Ράνια Φιλιππακοπούλου
Marketing & Trade Marketing Director, Τομέας Απορρυπαντικών & Καθαριστικών Προϊόντων, Henkel Ελλάδος & Κύπρου
«Πάθος για το marketing, τον καταναλωτή, την αιειφορία και την ψηφιοποίηση. Η συνεργασία της ομάδας είναι η καρδιά της κάθε επιτυχίας. Ενώνουμε τις δυνάμεις μας #giakalo»!

Μιχάλης Φιλιππίδης
Marketing Manager, ΙΟΝ ΑΕ
Με μακρά πορεία σχεδόν 24 ετών στο δυναμικό της ΙΟΝ ΑΕ, o Μιχάλης Φιλιππίδης είναι υπεύθυνος για την συνολική PR και marketing communications στρατηγική των brands της εταιρείας. Παράλληλα, συμμετέχει και στη διαδικασία δημιουργίας νέων προϊόντων.

Μάρκος Φραγκουλόπουλος
Head of Interamerican Corporate Marketing, Ιnteramerican
Head of Corporate Marketing στην Interamerican, έχοντας στην ευθύνη του και τους τομείς του Innovation, Strategic Partnerships, Stake holders Relations και Sustainability. Έχει 30 χρόνια εμπειρία στο marketing των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, υπήρξε εκλεγμένος Πρόεδρος για 9 χρόνια στο Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing, ενώ αποτελεί founding member του MKO «The Marketing Hub».

Ειρήνη Χαλκιαδάκη
Marketing Director, Leroy Merlin Greece & Cyprus
Retail, τηλεπικοινωνίες, FMCGs… Έχει «υπηρετήσει» από πολλές και διαφορετικές θέσεις τον χώρο του marketing. Τα τελευταία δύο χρόνια έχει αναλάβει τη θέση της Marketing Director στη Leroy Merlin Greece & Cyprus, ενώ κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας της έχει αφήσει το στίγμα της σε εταιρείες όπως οι Colgate Palmolive, Korres, Vodafone και Καυκάς.

Πέτρος Χανής
Head of Shopper & Customer Marketing, Μέλος του Leadership Team της Beiersdorf για Ελλάδα & Κύπρο
17 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στα FMCGs σε ρόλους Marketing & Πωλήσεων. Passionate about brands & people. Πιστοποιημένος Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας & Αντιπρόεδρος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης και μέλος του ΔΣ του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος.

Γιώργος Χατζηδάκης
Επικεφαλής Brand Marketing & Content της Παπαστράτος, Θυγατρική Εταιρεία της Philip Morris International
Με συνολική εμπειρία 20 χρόνων στον χώρο της επικοινωνίας και του marketing, έχει συνεργαστεί με μερικά από τα μεγαλύτερα brands στην Ελλάδα. Τα τελευταία 10 χρόνια είναι μέλος της ομάδας της Παπαστράτος με την οποία μοιράζεται το ίδιο πάθος για συνεχή εξέλιξη πάντα με επίκεντρο τον καταναλωτή.

Ζέτα Χειμωνίδου
Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ, Στρατηγικής, επικεφαλής Ηλεκτρονικού Εμπορίου και μέλος ExCo, ΑΒ Βασιλόπουλος
«Ασχολήθηκα με το εμπορικό marketing, γιατί σου επιβάλλει να παραμένεις επίμονα επίκαιρος και ανθρωποκεντρικός για να είσαι αποτελεσματικός. Ομαδικό πνεύμα και καινοτομία, ευελιξία και μαθηματική σκέψη, το δημιουργικό μείγμα που, 30 χρόνια τώρα, οδηγεί τον δικό μου βηματισμό. Επιστέγασμα τιμής να ηγούμαι σήμερα μιας καταπληκτικής ομάδας 400 συναδέλφων που ανοίγουν κάθε μέρα νέους ορίζοντες στο κοινό επαγγελματικό μας ταξίδι».

Νατάσα Χρηστοφή
Marketing Manager, Ikea Eλλάδα
12 χρόνια Ikea Ελλάδα: Advertising Manager – Marketing Manager. 20 χρόνια διαφήμιση Client Service: Lintas, Spot Thompson, Conquest, DDB, Arrow. Πελάτες: Friesland, Starbucks, Ikea, Eθνική Τράπεζα, Hasbro. Sarasota College – Marketing BA.

Κωνσταντίνα Ψαρράκου
Γενική Διευθύντρια Marketing & Digital της Παπαστράτος, Θυγατρική Εταιρεία της Philip Morris International
Η Κωνσταντίνα Ψαρράκου είναι έμπειρο στέλεχος Marketing, κατέχοντας θέσεις ευθύνης στην Παπαστράτος από το 2005 με επιστέγασμα το επιτυχημένο λανσάρισμα του IQOS στην Ελλάδα το 2016. Διακρίνεται για τη διευρυμένη στρατηγική της σκέψη, την επιχειρηματική της αντίληψη, το υψηλό αίσθημα ευθύνης και το ομαδικό της πνεύμα.