Η ΙΔΕΑ Ένα πλαστικό φέρι μποτ, ένα πιόνι σκακιού, ένα παιχνίδι και ένα λαμπατέρ γραφείου μετατρέπονται στα πιο χαρακτηριστικά αξιοθέατα από προορισμούς της Ελλάδας, στη νέα καμπάνια της Sky Express από την Soho Square Athens.
Η αεροπορική εταιρεία υποδέχθηκε τη νέα χρονιά προσφέροντας πτήσεις εσωτερικού από 16,90 ευρώ. Στην καμπάνια που δημιουργήθηκε για να επικοινωνηθεί αυτή η προσφορά, τα πιο χαρακτηριστικά αξιοθέατα της Ελλάδας δίνουν τη θέση τους σε διάφορα μικροαντικείμενα που κοστίζουν όσο ένα εισιτήριο για τον εκάστοτε προορισμό.
Με αυτόν τον ευφάνταστο τρόπο γίνεται απόλυτα κατανοητό το μήνυμα πως με αυτήν την προσφορά όλοι έχουν την δυνατότητα να ταξιδέψουν σε 34 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, σε τιμές τόσο χαμηλές, όσο ενός… πλαστικού παιχνιδιού, ενός σετ σκακιού, ή ενός… λαμπατέρ γραφείου. Η καμπάνια αποτελείται από μια ποικιλία υλικών και ξεδιπλώνεται τόσο στο digital περιβάλλον όσο και στα παραδοσιακά Μέσα.