Η ΙΔΕΑ Η Socialab σε συνεργασία με την Durex, προχωρά στη δημιουργία του επίσημου λογαριασμού της τελευταίας στο TikTok, ο οποίος εγκαινιάστηκε με την καμπάνια «Durex Speak Up Hotline». Η συγκεκριμένη καμπάνια εντάσσεται στο πλαίσιο της ήδη ενεργοποιημένης καμπάνιας περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των νέων για το 2022.

Αρωγοί στην εν λόγω καμπάνια είναι οι influencers Φάνης Λαμπρόπουλος, Βαγγέλης Καρδάσης, Αλέξανδρος Μάνος, Νεφέλη Μεγαλοβασίλη, Μαρία Μητσώλα και Χρήστος Ραυτακόπουλος, οι οποίοι με τη δημιουργία TikTok videos, εστιάζουν στη χρήση του προφυλακτικού, κάνουν ερωτήσεις γύρω από το σεξ και απαντούν σε πάσης φύσης σεξουαλικές απορίες αλλά και ανησυχίες των νέων με τον δικό τους entertaining τρόπο.

Κάθε influencer έχει αναλάβει να αναλύσει ένα διαφορετικό θέμα ως «τηλεφωνητής» στη γραμμή σεξουαλικής ζωής «Durex: Speak Up Hotline».